بی حاشیه ترین بازی فینال را دیدیم

سیدعباسی: میزبانی پیکان به ضرر ما بود

۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۷:۰۶
کد خبر: ۲۷۳۰۹۱
سیدعباسی: میزبانی پیکان به ضرر ما بود
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: شرایط بازی فینال عادلانه نبود چراکه پیکانی‌ها میزبان این بازی بودند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بیست و هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال‌ باشگاه‌های کشور با قهرمانی پیکان به پایان رسید.

جهانگیر سیدعباسی پس از شکست سه بر دو تیمش برابر پیکان و کسب عنوان نایب‌قهرمانی بیست و هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال‌ باشگاه‌های کشور در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: ابتدا باید به بازیکنان و کادر فنی پیکان برای کسب عنوان قهرمانی تبریک بگویم. بازی خوبی را در فینال شاهد بودیم چراکه از نظر فنی سطح بسیار بالایی داشت.

وی با بیان اینکه یکی از بی حاشیه‌ترین فینال‌های چند سال اخیر را شاهد بودیم گفت: بازی امروز را با فینال‌های چند سال  اخیر مقایسه کنیم متوجه می‌شوید که این بازی کمترین حاشیه را داشت. اینکه آخر بازی یک نفر احساسی شود و شیئی را به داخل زمین پرتاب کند نمی‌توان نامش را حاشیه گذاشت.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: شرایط برای دو تیم متفاوت بود. ما خارج از خانه بازی می‌کردیم که این موضوع عادلانه نبود. تا قبل از بازی فینال تمام مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار شد اما در بازی فینال پیکانی‌ها میزبان بودند که این موضوع به ضرر ما تمام شد.

سیدعباسی ادامه داد: این حرف‌ها چیزی از ارزش‌های پیکان کم نمی‌کند اما ما در 8 بازی خانگی خود حتی یک ست را هم به حریفان واگذار نکردیم و فکر می‌کنم برنامه‌ریزی مسئولان فدراسیون کمی ایراد داشت.

وی گفت: ما می‌دانیم که فدراسیون برای برگزاری لیگ زمان کمی در اختیار دارد. مسابقات امسال در دو گروه برگزار شد که حسن‌ها و معایبی هم داشت. حسنش این بود که هفته‌ای یک بازی انجام می‌شد که این امر برای تیم‌های شهرستانی نکته خوبی بود چراکه با توجه به شرایط حمل و نقل در ایران ما برای برگزاری هر بازی خارج از خانه دو روز در راه بودیم.

سیدعباسی افزود: لیگ  امسال معایبی هم داشت که می‌توان به کم بودن تعداد بازی‌ها و برگزاری بازی فینال به صورت تک‌بازی و در تهران اشاره کرد. به نظر من فینال باید به صورت رفت و برگشت یا حداقل در یک شهر بی‌طرف برگزار می‌شد. ممکن است سال آینده من در تهران فعالیت کنم یا مربی‌های تهرانی به شهرستان‌ها بروند با این حال باز هم من سر حرف خودم هستم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز