برخی‌ها با پرسیدن سوال‌های خاص دنبال حاشیه‌سازی هستند

اکبری: میزبانی تهران برای ارومیه بد بود/حق تماشاگرانمان ضایع شد

۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۴:۵۳
کد خبر: ۲۷۳۱۰۰
اکبری: میزبانی تهران برای ارومیه بد بود/حق تماشاگرانمان ضایع شد
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: ارومیه سرعت حمله بالایی داشت که ما این موضوع را به خوبی آنالیز کرده بودیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بیست و هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌ کشور در حالی به پایان رسید که تیم پیکان عنوان قهرمانی این دوره را از آن خود کرد.

پیمان اکبری پس از پیروزی سه بر دو تیمش برابر شهرداری ارومیه و کسب عنوان قهرمانی بیست و هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌ کشور در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: ابتدا باید به هر دو تیم تبریک بگویم چراکه یک بازی سطح بالا را به نمایش گذاشته است که البته همین انتظار هم از آنها می‌رفت.

وی ادامه داد: ارومیه شرایط خاصی داشت و بسیار خوب بازی می کرد. به همین دلیل ما باید بازیکنان خود را از نظر روحی آماده می‌کردیم. ارومیه سرعت حمله بالایی داشت و ما آن را به خوبی آنالیز کرده بودیم. در این مسابقه ما تا مرز شکست پیش رفتیم اما به کمک تجربه بازیکنان پیروز شدیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان خاطرنشان کرد: میزبانی تهران از نظر آب و هوایی شاید برای تیم ارومیه کمی بد بود اما از نظر انتخاب سالن به نظرم بازی در یک سالن بی‌طرف برگزار شد چراکه ما هم دراین فصل در این سالن بازی و تمرین نکرده بودیم.

اکبری ادامه داد: در بازی امروز تیم ما به نوعی میهمان بود چراکه بیش از نیمی از سالن در اختیار تماشاگران ارومیه بود. فکر می کنم حق تماشاگران ما ضایع شد چون تماشاگران ارومیه در جایگاه‌های خوبی نشسته بودند البته چون آنها از راه دور آمده بودند شاید حقشان بود.

اکبری با بیان اینکه بازی فینال تقریبا بی‌حاشیه بود تصریح کرد: امیدوارم تمام بازی‌ها با کمترین حاشیه برگزار شود و همه تماشاگران از دیدن یک بازی زیبا لذت ببرند. وقتی دو مربی می‌گویند که بازی حاشیه‌ای نداشت فکر می‌کنم برخی‌ها با پرسیدن سوال‌های خاص دنبال حاشیه‌سازی هستند.

وی ادامه داد: شرایط والیبال ایران این روزها در جهان خوب است اما برخی تماشاگران به دلیل مسائل شخصی می‌خواهند جو را خراب کنند و به نظر من اگر امروز کسی چیزی به زمین پرتاب کرد از تماشاگران پیکان و ارومیه نبود.

نظر شما