صبا برای داوران مهم نیست

تاتار: بازیکنانم وسایل فروختند تا شب عید را سر کنند/استقلال پتانسیل قهرمانی دارد

۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۰:۵۲
کد خبر: ۲۷۳۱۶۲
تاتار: بازیکنانم وسایل فروختند تا شب عید را سر کنند/استقلال پتانسیل قهرمانی دارد
سرمربی تیم صبا گفت: استقلال با امیر قلعه‌نویی پتانسیل قهرمانی در لیگ برتر را دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در دیدار دوستانه تیم استقلال به مصاف صبا رفت و در پایان با شکست سنگین چهار بر یک به سود صبا به پایان رسید.

مهدی تارتار پس از پایان دیدار تیم‌های استقلال و صبا گفت: هر دو تیم بازی جوانمردانه‌ای انجام دادند اما ما از فرصت‌هایمان بهتر استفاده کردیم و در نیمه اول به خواسته‌یمان رسیدیم و در نیمه دوم هم از بازیکنان جوانی استفاده کردیم که البته در این بازی یک ترکیب جدید را هم آزمایش کردیم که نتیجه خوبی گرفتیم.

وی درباره داوری این بازی هم افزود: در بازی‌های دوستانه قضاوت‌ بهتری انجام می‌شود اما ما در بازی‌های رسمی ضربه‌های زیادی از داوری خوردیم.

وی ادامه داد: به نظرم همه داوران به صبا به عنوان یک تیم خنثی نگاه می‌کنند چرا که نه در کورس قهرمانی و نه در آستانه سقوط به همین در چیدمان داوری‌ها و قضاوت‌ها دقت نمی‌شود و به نظر می‌رسد تیم صبا برای آنها مهم نیست و می‌ترسم با ادامه این روند خطر سقوط را احساس کنیم اما همه دیده اند که کیفیت فنی تیم ما خوب است با اینکه مشکلات مالی داریم و تا این لحظه پولی دریافت نکرده‌ایم.

تارتار اظهار داشت:‌ از 5 فروردین تمرینات صبا شروع می‌شود و 15 فروردین باید با سپاهان بازی کنیم که به دلیل مشکلات مالی و کمبود وقت و زمان اردویی نخواهیم داشت.

سرمربی تیم صبا درباره مشکلات مالی این تیم اظهار داشت: بازیکنانم ناراحت هستند و حق هم دارند چرا که از تهران تا قم می‌آیند 2 ساعت تمرین می‌کنند و این مسیر را باز هم برمی‌گردند اما دست‌شان خالی است و تا جایی که من می‌دانم عده‌ای از بازیکنان وسایلی فروختند تا شب عیدی را سر کنند امیدوارم مسئولان استان قم به فکر این تیم باشند چرا که این موضوع از عهده مدیران تیم به تنهایی خارج است و وقتی صبا را به قم می‌بردند باید شرایطی هم برای این تیم مهیا می‌کردند.

وی در پایان افزود: در بازی مقابل استقلال چند بازیکن ما و چند بازیکن استقلال نبودند اما به نظرم استقلال با قلعه‌نویی پتانسیل قهرمانی دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز