مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیا - تایلند

عبادی طلایی شد

۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۳:۰۵
کد خبر: ۲۷۳۲۶۰
عبادی طلایی شد
اسماعیل عبادی با پیروزی مقابل حریف ویتنامی در فینال مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیا در تایلند به مدال طلا دست یافت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیا که به میزبانی بانکوک در حال برگزاری است ملی‌پوشان ایران در مواد ریکرو و کامپوند انفرادی مردان و زنان به مصاف حریفان رفتند که در بخش انفرادی کامپوند مردان اسماعیل عبادی، قهرمان بازی‌های آسیایی، با غلبه بر تمام حریفان فینالیست شد و با پیروزی در دیدار پایانی مقابل حریف ویتنامی به مدال طلا دست یافت. سایر کمانداران کشورمان حذف شدند.

 

* نتایج این رقابت ها به شرح زیر است:

 

* ریکرو انفرادی مردان:

 

امیر پیرعلی نجف آبادی در دور نخست با نتیجه 6 بر مغلوب حریف سنگاپوری شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. ابراهیم رنجبر بعد از استراحت در دور نخست و در دور دوم با نتیجه 6 بر 4 از سد حریف ازبک گذشت و گام به مرحله بعد گذاشت، اما در این مرحله با نتیجه 3 بر 7 مغلوب کماندار هندی شد و از حضور در مراحل بعدی بازماند؛ رنجبر هفدهم شد.

 

اکبر باستان سرابی در دور نخست حریف رومانیایی را شکست داد، اما در مرحله بعد مغلوب حریف روس شد و از دور مسابقات حذف شد. مهرداد نورمحمدی نیز در همان دور نخست با نتیجه 7 بر یک مغلوب حریف ویتنامی شد و کنار رفت.

 

* ریکرو انفرادی زنان:

 

زهرا نعمتی بعد از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 6 بر 4 از سد حریف هندی گذشت، اما در مرحله بعد با نتیجه 7 بر 3 مغلوب کماندار روسی شد و از گردونه مسابقات کنار رفت. مریم محمودی سرشت نیز در همان دور اول مغلوب حریف میانماری شد و حذف شد.

 

فریده میرزایی بعد از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 6 بر 4 مقابل کماندار ژاپنی به برتری دست یافت و گام به مرحله بعد گذاشت، اما در این مرحله با نتیجه 6 بر 2 مغلوب کماندار چینی شد و از گردونه مسابقات کنار رفت. شیوا خرمشاهی نیز بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 6 بر 4 از سد حریف مالزیایی گذشت و راهی مرحله بعد شد، اما وی نیز در این مرحله با نتیجه 6 بر 2 مغلوب کماندار تایوانی شد و از دور مسابقات کنار رفت.

 

* کامپوند انفرادی مردان:

 

مهرداد فلاحی، مجید قیدی و یاسر عمویی نمایندگان ایران که روز گذشته با پیروزی مقابل حریفان راهی یک‌شانزدهم شده بودند با شکست از کسب مدال بازماندند، اما اسماعیل عبادی فینالیست شد.

 

مهرداد فلاحی بعد از پیروزی در دور اول مقابل کماندار هنگ کنگی، در دور دوم نیز از سد حریف چینی گذشت و گام به مرحله بعد گذاشت، اما در این مرحله مغلوب حریف هندی شد و کنار رفت. فلاحی هفدهم شد.

 

اسماعیل عبادی بعد از استراحت در دورهای اول و دوم، در دور سوم از سد حریف قزاق گذشت و راهی مرحله بعد شد. وی در این مرحله نیز کماندار قطری را شکست داد و گام به یک چهارم نهایی گذاشت. عبادی با غلبه بر حریف فیلیپینی به نیمه نهایی رسید؛ وی در این مرحله نیز دیگر کماندار فیلیپینی را شکست داد و فینالیست شد. وی در دیدار پایانی با نتیجه 147 بر 139 از سد تین کانگ از ویتنام گذشت و قهرمان شد.

 

مجید قیدی دیگر نماینده کشورمان در این ماده بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم نیز مقابل کماندار اندونزیایی به برتری دست یافت و گام به مرحله بعد گذاشت، وی در این مرحله نیز نماینده مصر را کشتی داد و راهی یک هشتم نهایی شد. قیدی در این مرحله از سد حریف تایلندی گذشت و گام به یک چهارم نهایی گذاشت، اما در این مرحله با نتیجه نزدیک 144 بر 143 مغلوب حریف قزاق شد و از حضور در مراحل بالاتر بازماند. قیدی در نهایت ششم شد.

 

یاسر عمویی، بعد از استراحت در دور اول در دور دوم از سد حریف چینی گذشت و در دور سوم نیز مقابل کماندار مالزیایی به برتری دست یافت، عمویی در این مرحله نیز دیگر کماندار کشور مالزی را شکست داد و گام به یک چهارم نهایی گذاشت، اما در این مرحله مغلوب کماندار ویتنامی شد و شانس کسب مدال را از دست داد. وی هشتم شد.

 

* کامپوند انفرادی زنان:

 

پریسا براتچی با شکست مقابل کماندار سنگاپوری حذف شد. مریم رنجبر نیز مغلوب حریف تایوانی شد و از گردونه مسابقات کنار رفت. مینو عابدی نیز مقابل حریف مالزیایی شکست خورد از گردونه مسابقات کنار رفت. نفیسه رئیسی نیز با شکست مقابل کماندار ویتنامی از گردونه مسابقات حذف شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز