تیم ما خیلی خوب است

ویدال: بازیکنان قدری داریم/مصدومیتم صحت ندارد

۱۳۹۴/۰۱/۰۴ - ۱۵:۱۹:۴۹
کد خبر: ۲۷۳۶۶۶
ویدال: بازیکنان قدری داریم/مصدومیتم صحت ندارد
آرتورو ویدال می گوید تیمش بازی مهمی برابر ایران در پیش دارد؛ او همچنین عنوان کرد کمی خسته است اما مشکلی برای این دیدار ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا،  دو تیم ایران و شیلی پنجشنبه شب باید در دیداری دوستانه در اتریش برابر هم به میدان بروند.

در حالی که ایران خود را برای حضور در انتخابی جام جهانی روسیه آماده می کند، شیلی می‌خواهد حضوری پرقدرت در کوپا آمریکا داشته باشد. آنها به واسطه حضور قدرتمند در جام جهانی به چیزی جز حضور در دیدار نهایی فکر نمی‌کنند.

آرتورو ویدال یکی از ستاره‌های تیم شیلی است که در یوونتوس بازی می کند. این بازیکن درباره بازی با ایران گفت:‌ این بازی برای ما خیلی مهم است. باید از همه دیدارهایمان قبل از کوپا آمه‌ریکا به خوبی استفاده کنیم. دو بازی قبل از جام ملت‌ها داریم و باید در هر دو دیدار خود را محک بزنیم.

ویدال در بازی این هفته یوونتوس با جنوا در لیگ ایتالیا به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد اما عنوان کرد مصدومیت او جدی نیست و می تواند در بازی برابر ایران در ترکیب تیمش قرار بگیرد.

این بازیکن در ادامه گفت: برابر جنوا مصدوم شدم ولی مصدومیتیم جدی نیست و می توانم در این دیدار تیمم را همراهی کنم. فقط کمی خسته ام که این هم به خاطر بازی های فشرده با یوونتوس است که در لیگ ایتالیا و لیگ قهرمانان پشت سر گذاشتیم. اصلا مصدومیتی ندارم و هر گونه اخباری که از مصدومیت من منتشر شود دروغ است.

ویدال در ادامه گفت: تیم ما خیلی خوب است. به تازگی دو بازیکن جدید نیز به اردو دعوت شدند و همه این بازیکنان می‌توانند به تیم ما کمک کنند. ما برای حضوری موفق در کوپا آمه‌ریکا به بازیکنان بزرگ و آماده ای نیاز داریم و مطمئن هستم با حضور بازیکنانی چون فرناندس و پیزارو که برای اولین بار به اردوی تیم دعوت می شوند می توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

هافبک لاروخا در پایان درباره بازی با برزیل گفت: این بازی بزرگی است. ما از حذف برابر برزیل در جام جهانی خیلی ناراحت شدیم. در پنالتی مغلوب آنها شدیم و این موضوع ما را خیلی ناراحت کرد. این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد و باید در این دیدار کیفیت خودمان را نشان دهیم.

نظر شما