خداحافظی معدنی، قهرمانی جوانان کشتی

۱۳۹۴/۰۱/۰۴ - ۲۳:۵۹:۲۳
کد خبر: ۲۷۳۶۹۷
خداحافظی معدنی، قهرمانی جوانان کشتی
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در کرواسی برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا،  ورزشکاران ایران در ماه مرداد سال 93 توانستند افتخاراتی را بدست بیاورند.

10 مرداد: حسین معدنی سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران دارفانی را وداع گفت. وی سابقه قهرمانی با تیم ملی ایران را در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا در کارنامه داشت و همینطور به عنوان بازیکن بهترین پاسور جام ملت ها در زمان خود لقب گرفته بود.

14 مرداد: تیم هوپ تاکرای ایران در مسابقات قهرمانی سپک تاکرا در تایلند به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. در این رقابت ها تیم میزبان به عنوان قهرمانی دست یافت و فیلیپین نیز سوم شد.

15 مرداد: رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در کرواسی برگزار شد و ایران با تنها مدال نقره پیام بویری به کار خود پایان داد.

19 مرداد: در پایان رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان که در شهر زاگرب کرواسی برگزار شد، تیم ایران با کسب 3 مدال طلا توسط ایمان صادقی در وزن 60 کیلوگرم، حسن یزدانی در 66 کیلوگرم و علیرضا کریمی در 84 کیلوگرم و سه مدال برنز توسط صابر خانجانی، رضا مظفری و امین طاهری در اوزان 50، 74 و 120 کیلوگرم  قهرمان شد.

20 مرداد: رقابت های واترپلو قهرمانی جوانان جهان در ترکیه برگزار شد و تیم ملی کشورمان در پایان به مقام هفدهم دست یافت. در این رقابت ها مجارستان قهرمان شد.

23 مرداد: مسابقات هندبال جوانان آسیا در تبریز برگزار شد که در پایان ایران با شکست مقابل ژاپن به مقام چهارم رضایت داد. در این رقابت ها قطر با غلبه بر کره جنوبی به مقام قهرمانی رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز