درخشش بانوان در اروپا

احمدی قهرمان و خدمتی نایب قهرمان شدند

۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۲:۱۲:۱۵
کد خبر: ۲۷۳۸۶۱
احمدی قهرمان و خدمتی نایب قهرمان شدند
الهه احمدی قهرمان و نجمه خدمتی از تیم تیراندازی ایران در مسابقات بین المللی تیراندازی اروپا، نایب قهرمان شدند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، الهه احمدی ورزشکار المپیکی ایران و نایب قهرمان مسابقات جام جهانی آی اس اس اف 2011 سیدنی از بین 100 شرکت کننده این مسابقات، در رشته 10 متر تفنگ بادی بر روی سکوی قهرمانی ایستاد و نجمه خدمتی دارنده مدال طلای بازی های آسیایی اینچئون نایب قهرمان شد تا نماینده کشور میزبان سوم شود.

بر اساس این گزارش باقری و جعفری پویا با راهیابی به فینال مسابقات ده متر تفنگ بادی با شش ورزشکار دیگر به رقابت پرداختند که موفق به کسب مدالی نشدند.

تیم ملی تفنگ کشورمان برای به روز رسانی سلاح و تجهیزات و رفع اشکالات سلاح ورزشکاران و آمادگی هر چه بیشتر ورزشکاران برای کسب سهمیه المپیک، روز دوشنبه 25 اسفند ماه راهی آلمان شد تا در مسابقات بین المللی اروپا که در شهر دورتموند آلمان برگزار می شود، شرکت کند.

این درخشش قهرمانان ایران اسلامی در حالی صورت پذیرفته که همچنان با مشکل کمبود فشنگ دست و پنجه نرم می کنند که انتظار می رود مسئولین به وعده خود عمل کرده و جهت رفع این مشکل مهم اقدامات لازم را انجام دهند.

تیم ملی کشورمان دوازدهم فروردین به ایران باز می گردند تا هفدهم فروردین برای شرکت در مسابقات جهانی کره (WORD CUP) که دارای سهمیه المپیک است ، اعزام شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز