جوادی و اسلامی با اخلاص قلم می‌زدند

یونسی‌پور: عالم رسانه دو تن از بهترین‌های خود را از دست داد

۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۵:۳۱:۲۷
کد خبر: ۲۷۳۸۷۶
یونسی‌پور: عالم رسانه دو تن از بهترین‌های خود را از دست داد
پیام یونسی پور از خبرنگاران قدیمی و با سابقه مطبوعات است که پیش از این در روزنامه جهان فوتبال با زنده یاد حسین جوادی همکار بوده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی خبرنگاران تسنیم و روزنامه وطن امروز، شنبه گذشته به همراه اعضای تیم ملی به اتریش سفر کردند و پس از یک روز حضور در وین به بارسلون سفر کردند تا پس از پوشش خبری بازی بارسلونا و رئال مادرید، برای ارسال اخبار بازی ایران برابر شیلی و سوئد بار دیگر در کنار تیم ملی حاضر شوند اما در سانحه هوایی فرانسه جان به جان آفرین تسلیم کردند.

پیام یونسی پور از خبرنگاران قدیمی و با سابقه مطبوعات است که پیش از این در روزنامه جهان فوتبال با زنده یاد حسین جوادی همکار بوده است. یونسی پور در سفر به وین برای پوشش اخبار تیم ملی با زنده یاد میلاد اسلامی و حسین جوادی همسفر بودند.

یونسی پور در این باره گفت: میلاد اسلامی و حسین جوادی هر دو جزو بهترین و دوست داشتنی ترین خبرنگاران عرصه فوتبال بودند که با اخلاص و عاشقانه قلم می زدند و کار می کردند. از عشق آنها به حرفه شان همین بس که با هزینه شخصی به بارسلون سفر کردند تا بازی ال کلاسیکو را پوشش بدهند.

وی افزود: من با هر دوی این عزیزان به ویژه حسین جوادی رابطه نزدیک و عاطفی داشتم و خاطرات گوناگونی را تجربه کرده ام. بنابراین به جرات معتقدم که عالم رسانه دو تن از بهترین های خود را از دست داد و سالهای سال باید بگذرد تا خبرنگارانی اینچنین متعهد و عاشق در عالم رسانه پیدا شود.

نظر شما