حسین شوق سفر به بارسلون را داشت

زاهدیان: جای جوادی و اسلامی خالی است/ ساک میلاد و حسین هنوز در اتاق ماست

۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۵:۴۸:۰۳
کد خبر: ۲۷۳۸۷۸
زاهدیان: جای جوادی و اسلامی خالی است/ ساک میلاد و حسین هنوز در اتاق ماست
سعید زاهدیان سردبیر روزنامه ایران ورزشی یکی دیگر از خبرنگارانی است که با زنده یاد حسین جوادی و میلاد اسلامی در مقاطع مختلف همکار بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی خبرنگاران تسنیم و روزنامه وطن امروز، شنبه گذشته به همراه اعضای تیم ملی به اتریش سفر کردند و پس از یک روز حضور در وین به بارسلون سفر کردند تا پس از پوشش خبری بازی بارسلونا و رئال مادرید، برای ارسال اخبار بازی ایران برابر شیلی و سوئد بار دیگر در کنار تیم ملی حاضر شوند اما در سانحه هوایی فرانسه جان به جان آفرین تسلیم کردند.

سعید زاهدیان سردبیر روزنامه ایران ورزشی یکی دیگر از خبرنگارانی است که با زنده یاد حسین جوادی و میلاد اسلامی در مقاطع مختلف همکار بود و از آنها خاطرات گوناگونی دارد. زاهدیان در سفر تیم ملی به وین با این دو همسفر بود.

زاهدیان در این باره گفت: واقعا اتفاق تلخی بود و هنوز آن را باور نمی کنم. مرحوم جوادی علاقه وافر و شدیدی به فوتبال اسپانیا داشت و و بواسطه تسلطش بر زبان اسپانیایی همیشه یک منبع فوق العاده به شمار می رفت. به گونه ای که مطالبی که جوادی درباره فوتبال اسپانیا می نوشت با همه مطالب رایج در رسانه ها تفاوت داشت و این به دلیل تسلط حسین به زبان اسپانیایی و استفاده از منابع ناب بود.

وی افزود: از مرحوم جوادی خاطرات فراوانی دارم اما شاید مهمترین خاطره من به همین سفر اخیر باز می گردد که حسین از همان روز نخست و در فرودگاه امام به شدت شوق سفر به بارسلون و دیدن بازی ال کلاسیکو را داشت و بارها به من تاکید کرد که به آرزوی دیرینه اش رسیده است.

زاهدیان در پایان گفت: ساک این دو عزیز در اتاق ما باقی مانده و هر روز جای خالی این دو را به ما یاداوری می کند.چیزی شبیه زجر دائمی.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز