مشکلی با قلعه نویی ندارم

میداوودی: خون من آبی است/ بازی کنار مجیدی از بهترین خاطراتم است

۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۲۱:۴۰:۵۱
کد خبر: ۲۷۳۹۱۱
میداوودی: خون من آبی است/ بازی کنار مجیدی از بهترین خاطراتم است
مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: هر زمان بخواهند حاضرم به استقلال برگردم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا،  ستاره روزهای نه چندان دور استقلالی ها امسال در سایپا احیا شد. میلاد میداودی که هنوز هم بین استقلالی ها به "میلاد واویلا" معروف است امید زیادی دارد بتواند دوباره به تیم محبوبش برگردد. میداوودی می گوید شرایط خوبی در سایپا دارد و امیدوار است به تیم ملی هم دعوت شود.

 

*شرایط این روزهای میلاد میداوودی چطور است؟

خدا را شکر وضعیت خوبی دارم. در سایپا همه چیز سر جای خودش است و من هم از شرایطم راضی هستم. اختصاصی تمرین می کنم تا هر بازی بهتر از بازی قبل باشم.

 

*هنوز باید تو را به عنوان یک استقلالی بشناسیم؟

بله من همیشه استقلالی هستم.

 

*پس در سالهای اخیر چطور مقابل استقلال قرار گرفتی؟

همیشه بازی کردن مقابل استقلال برایم سخت بوده است. همه می دانند من استقلالی هستم و تا ابد هم به این تیم علاقه دارم. در همه بازیها به جز دیدار با سایپا برای استقلال آرزوی موفقیت می کنم و دوست دارم این تیم قهرمان شود.

 

*برای تو که روزی در تیم بزرگی مثل استقلال ستاره بودی دور بودن از سطح اول فوتبال سخت نیست؟

این حرف را زیاد قبول ندارم. سایپا تیم ته جدولی نیست و شرایط خوبی دارد. فوتبال بال و پایین زیادی دارد و یک بازیکن همیشه در شرایط یکسانی باقی نمی ماند. قبول دارم شاید زیاد مورد توجه رسانه ها نباشم اما مهم این است که شرایطم نسبت به 2 سال گذشته خیلی بهتر شده است. امسال در سایپا خیلی مورد حمایت بودم و انگیزه زیادی هم دارم. این روزها شرایط خوبی دارم و مطمئنم می توانم دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

 

*کار کردن با جلالی چطور است؟

آقا مجید مربی با شخصیت و با دانشی است. چیزهای زیادی از او یاد گرفته ام و مطمئنم روزهای خوبی در پیش داریم.

 

*کی روش ثابت کرده به بازیکنان خاصی اعتقاد دارد. امید داری با بودن او به تیم ملی دعوت شوی؟

اتفاقا کی روش لیگ را می بیند. مگر پورعلی گنجی و غفوری از دل لیگ به تیم ملی نرسیدند؟ اگر خوب باشم و همین روندم را ادامه دهم حتما به تیم ملی دعوت می شوم. همه چیز بستگی به خودم و نتایج سایپا دارد. اول از همه باید تلاش کنم برای سایپا خوب بازی کنم تا کی روش من را ببیند. احساس می کنم می توانم به تیم ملی دعوت شوم.

 

*هنوز به بازگشت به استقلال فکر می کنی؟

بله خیلی دوست دارم دوباره پیراهن شماره 10 استقلال را بپوشم. همه می دانند خون من آبی است و دوست دارم به استقلال برگردم. باید دید برای فصل بعد چه اتفاقی رخ می دهد. برای بازگشت به استقلال انگیزه زیادی دارم. با اینکه مصدومیت سختی در این تیم داشتم اما خاطرات خوبم هم زیاد است.

 

*فکر کنم یکی از خاطرات خوبت بازی کنار فرهاد مجیدی بود؟

دقیقا همینطور است. از بچگی آرزوی بازی کردن کنار آقا فرهاد را داشتم و خدا را شکر که به آرزویم رسیدم. طی دو سال که کنار مجیدی بودم چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. بهترین خاطره ام هم همان برد 4 بر 3 مقابل سپاهان است. ضمن اینکه مجیدی نماد 4 را برای استقلالی ها به یادگار گذاشت که برایمان خیلی با ارزش است.

 

*برخی از بازیکنانی که از استقلال رفتند پشتن سر قلعه نویی حرف زدند و از او انتقاد کردند. تو هم از دست قلعه نویی دلخور هستی؟

من صادقانه می گویم  هیچوقت با قلعه‌نویی مشکلی نداشتم و ندارم. قلعه‌نویی صلاح ‌دید نمی توانم به او کمک کنم من هم با اینکه خیلی برایم سخت بود از استقلال جدا شدم اما تاکید می کنم هر وقت فرصت پیش بیاید و هر زمان بخواهند حاضرم به استقلال برگردم چون همان طور که گفتم خونم آبی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز