درخشش تیراندازان بانوی ایران در مسابقات بین المللی اروپا

احمدی قهرمان شد، خدمتی نایب قهرمان

۱۳۹۴/۰۱/۰۷ - ۱۶:۲۴:۳۹
کد خبر: ۲۷۳۹۸۷
احمدی قهرمان شد، خدمتی نایب قهرمان
الهه احمدی قهرمان و نجمه خدمتی در مسابقات بین المللی تیراندازی اروپا، نایب قهرمان شدند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا تیم ملی تیراندازی ایران برای به روز رسانی سلاح و تجهیزات و رفع اشکالات سلاح ورزشکاران و آمادگی هر چه بیشتر ورزشکاران برای کسب سهمیه المپیک، روز دوشنبه 25 اسفند ماه راهی آلمان شد تا در مسابقات بین المللی اروپا که در شهر دورتموند آلمان برگزار می شود، شرکت کند. الهه احمدی قهرمان و نجمه خدمتی در مسابقات بین المللی تیراندازی اروپا، نایب قهرمان شدند.

الهه احمدی ورزشکار المپیکی ایران و نایب قهرمان مسابقات جام جهانی ISSF 2011 سیدنی، از بین 100 شرکت کننده این مسابقات، در رشته 10 متر تفنگ بادی بر روی سکوی قهرمانی ایستاد و نجمه خدمتی دارنده مدال طلای بازی های آسیایی اینچئون نایب قهرمان شد تا نماینده کشور میزبان سوم شود.

در تفنگ بادی آقایان نیز دو تیرانداز ایرانی  به فینال مسابقات 10 متر تفنگ بادی راه یافتند که پس از رقابتی نفسگیر مهدی جعفری پویا چهارم شد و حسین باقری به مقام هفتم رسید.

رقابتهای بین المللی اروپایی در المان در رشته تفنگ و تپانچه بادی آقایان و بانوان برگزار شد که در آن تیراندازان ایرانی فقط در رشته تفنگ بادی با ۴۰۰ تیرانداز به رقابت پرداختند.

این رقابتها با حضور کشورهای اروپایی هر سال به صورت آزاد برگزار می گردد که د ر این دوره تیراندازان ایران هند و امریکا نیز حضور داشتند.

تیم ملی کشورمان دوازدهم فروردین به ایران باز می گردند تا هفدهم فروردین برای شرکت در مسابقات جهانی کره (WORD CUP) که دارای سهمیه المپیک است، اعزام شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز