ایران – فلسطین به یاد جوادی و اسلامی

آزمون حاضر، جهانبخش غایب!

۱۳۹۴/۰۱/۰۷ - ۱۶:۵۰:۱۵
کد خبر: ۲۷۳۹۹۰
آزمون حاضر، جهانبخش غایب!
ترکیب اولیه تیم ملی امید مقابل فلسطین مشخص شد.

 

 

به گزارش سرویس ورزشی برنا تیم امید ایران در دومین بازی خود در رقابت‌های مقدماتی المپیک در گروه سوم به مصاف فلسطین می رود.

به خاطر درگذشت میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی دو خبرنگار فقید ورزشی بازیکنان تیم ملی امید ایران بازوبندهای مشکی بر دست داشتند. همچنین به یاد این دو عزیز از دست رفته بازی با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

 

ترکیب اولیه تیم ملی امید مقابل فلسطین مشخص شد. نکته جالب اینکه بازهم نام علیرضا جهانبخش در بین 11 نفره اصلی به چشم نمی خورد. این درحالیست که سردار آزمون همانند بازی قبلی در ترکیب اصلی است.

 

فهرست محمد خاکپور برای مصاف با فلسطین بدین شرح است:

 

اخباری، کنعانی زادگان، حیدریه، وکیا، چشمی(کاپیتان)،کریمی، آزمون، ثاقبی، کمندانی، مطهری، ترابی

 

علیرضا جهانبخش که با مصدومیت کوچکی در اردوی امیدها حاضر شده بود و به جهت عدم افزایش آسیب دیدگی در بازی قبلی به میدان نرفت نیز کماکان در ترکیب اولیه حضور ندارد اما همچنان به نظر می رسد در نیمه دوم با صلاحدید مربیان به بازی گرفته شود.

ایران با لباس‌های دوم خود که به رنگ قرمز در این بازی به میدان می رود.

حدود 200 هوادار با حضور در ورزشگاه این بازی را از نزدیک مشاهده می‌کنند. علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال، علی محمدی رئیس اتحادیه فوتبال و حبیب کاشانی مدیر تیم ملی امید با حضور در جایگاه ویژه این بازی را از نزدیک مشاهده می‌کنند. هادی نوروزی مهاجم پرسپولیس در جایگاه ویژه حضور دارد.

کادر فنی تیم ملی امید قبل از شروع مسابقه به سمت نیمکت فلسطین رفت و به مربیان این تیم خوشامد گفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز