ایران ۳ – فلسطین صفر

برد امیدها به سبک بزرگسالان/ ۳ گل برای صدرنشینی

۱۳۹۴/۰۱/۰۷ - ۱۸:۱۵:۱۲
کد خبر: ۲۷۴۰۰۴
برد امیدها به سبک بزرگسالان/ ۳ گل برای صدرنشینی
تیم امید با برد قاطعانه برابر فلسطین با 6 امتیاز در صدر گروه C قرار گرفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا تیم امید ایران همان سبک و سیاق تیم بزرگسالان را دنبال می کند. بازی سرضرب و سریع و با ضرباهنگ حملات تند و برق آسا و البته استفاده بهینه از ضربات ایستگاهی. تیم محمد خاکپور اگرچه در فاز تهاجمی پرتعدادتر و پردامنه تر از تیم بزرگسالان عمل می کند.محمد خاکپور نیز با استفاده از این روش در برابر فلسطین به یک برد باارزش دست یافت.

گل نخست ایران روی همان فرمول آشنای ضربه ایستگاهی زده شد و جالب اینکه زننده گل آزمونی بود که با این فرمول کاملا آشناست. گل دوم نیز با پاس جهانبخش یکی دیگر عناصر ثابت یک سال اخیر تیم ملی به ثمر رسید که البته تعقیب توپ تا آخرین لحظه توسط مطهری و صد البته اشتباه وحشتناک گلر فلسطین در آن نقش مهمی داشت.  گل سوم نیز روی یک حمله برق آسا و سریع و البته پاس توی عمق که به پنالتی منجر شد به ثمر رسید.

این بازی تقریبا یک طرفه بود و در جریان کل بازی فلسطینی ها فرصت آنچنانی نداشتند و فقط یک بار با ضربه برگردان دروازه ایران را تهدید کردند. در این بازی مهاجمان امید ایران بیشتر از 10 موقعیت گل داشتند که سردار آزمون هر 5 دقیقه دروازه حریف را تهدید می کرد. با این وجود برای رسیدن به گل نخست یک نیمه صبر کردیم.

در دقیقه 49 وحید حیدریه مدافع تیم ملی ایران توپ را از روی یک ضربه کاشته به خوبی سانتر کرد و سردار باز هم با تیزهوشی توپ را وارد دروازه کرد.

در دقیقه 80 جهانبخش از سمت چپ گریخت و توپ را به دهانه دروازه فرستاد دروازه بان فلسطین در دفع توپ اشتباه کرد و توپ جلوی پای مطهری افتاد و او دومین گل را زد.

در ثانیه های تلف شده در دقیقه 90+2 نیز روی یک حمله برق آسا با پاس توی عمق نورالهی، مطهری با دروازه بان فلسطین تک به تک شد و خطای گلر حریف یک ضربه پنالتی را به ایران هدیه کرد. خود مطهری پشت ضربه پنالتی ایستاد و دو بار پیاپی در یک جهت دروزاره فلسطین را برای بار سوم باز کرد تا برد ایران قاطعانه تر شود.

خط دفاعی هم در بیشتر دقایق بازی منسجم بود و در نهایت ایران این بازی را برد و 6 امتیازی شد. آزمون، علی کریمی، وکیا، مطهری، مهدی ترابی و سایر بازیکنان آمادگی بالایی داشتند و ایران در این بازی عملکرد خوبی داشت و با دو گل پیروز شد تا خاکپور باز هم با تیم المپیک طعم برد را بچشد. با این برد قاطعانه تیم ماید با 6 امتایاز در صدر گروه C قرار گرفت.

 

ایران:

محمدرضا اخباری، یوسف وکیا، وحید حیدریه، حسین کنعانی‌زادگان، روزبه چشمی، علی کریمی، سردار آزمون، شاهین ثاقبی (70 علیرضا جهانبخش)، میلاد کمندانی (67 احمد نوراللهی)، ارسلان مطهری و مهدی ترابی

سرمربی: محمد خاکپور

 

فلسطین:

رامی حمدا، ابراهیم جلیتا، احمد زرایکو، موساب باتات، محمدمرحبا، محمد یامین، عبدالله جابر، یوسف الشهاب، محمد شیخ حسین ،فادی زیادن، محمد ابوصفر

سرمربی:عبدالله ناصر برکات

 

داور: محمد موسی ابولوم، کمک ها: علی محمد احمد الحسنی، سرگی گریشنکو

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز