مرور اتفاقات ورزش ایران در آبان ۹۳

رکوردزنی در پاراآسیایی، درخشش عباسعلی و رستمی

۱۳۹۴/۰۱/۰۸ - ۰۰:۵۰:۱۷
کد خبر: ۲۷۴۰۳۴
رکوردزنی در پاراآسیایی، درخشش عباسعلی و رستمی
در آبان ماه سال 93 اتفاقات مهمی در ورزش ایران رخ داد که دخشش کاروان ورزش ایران در بازی های پارآسیایی و حمیده عباسعلی در رقابت های جهانی کاراته مهمترین آنها بودند.

2 آبان: پایان رقابت های پارا آسیایی اینچئون. در پایان این رقابت ها چین با کسب 317 مدال اول شد، کره جنوبی با 211 مدال بر سکوی دوم ایستاد و ژاپن با 143 مدال سوم شد. کاروان ورزشی ایران نیز با کسب 37 مدال طلا، 52 نقره، 31 برنز و با مجموع 120 مدال طلا در جای چهارم ایستاد.

Siamand1

4 آبان: مسابقات تکواندو گرند پریکس منچستر با کسب دو مدال طلای مهدی خدابخشی و فرزان عاشورزاده در اوزان 80- کیلوگرم و 58- کیلو گرم به پایان رسید.

19 آبان: مسابقات کاراته قهرمانی جهان در برمن آلمان با کسب ۱ طلای کومیته تیمی (سعید احمدی، ایمان سنچولی، سامان حیدری،ذبیح اله پورشیب، ابراهیم حسن بیگی، سجاد گنج زاده و بهمن عسگری)، 2 نقره حمیده عباسعلی در  68+ کیلوگرم و سجاد گنج زاده در 84+ کیلوگرم و 2 برنز امیر مهدی زاده در 60- کیلوگرم و  کاتای تیمی بانوان (مهسا افسانه، الناز تقی پور و نجمه قاضی زاده ) و کسب رتبه ششم برای کشورمان به پایان رسید.

26 آبان: مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان که آز 20 آبان در آلماتی قزاقستان آغاز شده بود با کسب مدال طلای کیانوش رستمی در 85 کیلوگرم و نقره بهداد سلیمی در 105+ کیلوگرم برای ایران به پایان رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز