آغاز طوفانی شمشیربازان در سال ۹۴

راهیابی سابریست های ایران به جمع ۶۴ نفر برتر جام جهانی

۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۱:۱۳:۳۸
کد خبر: ۲۷۴۱۹۶
راهیابی سابریست های ایران به جمع ۶۴ نفر برتر جام جهانی
علی پاکدامن و علی رهبری با کسب پیروزی مقابل حریفان خود به جمع 64 نفر برتر جام جهانی کره جنوبی صعود کردند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا،تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران با ترکیب علی پاکدامن، مجتبی عابدینی و محمد رهبری در مسابقات جام جهانی کره جنوبی شرکت کرده است. این رقابت ها از جمله رویدادهای تاثیر گذار در امتیاز المپیکی شمشیربازان است، از روز گذشته (شنبه) آغاز شد.

 

در روز نخست این رقابت ها و در جدول مقدماتی علی پاکدامن نمایندگانی از اسپانیا، هنگ کنگ، چین و آمریکا را شکست داد سپس با شکست 15 بر 13 شمشیرباز انگلیسی به جدول 64 نفره صعود کرد.

 

محمد رهبری هم پس از غلبه بر نمایندگان چین، ژاپن و ویتنام در مرحله مقدماتی، در مرحله حذفی شمشیرباز آمریکایی را شکست داد و راهی جدول 64 نفره شد این در حالی است که دیگر نماینده ایران یعنی مجتبی عابدینی از صعود به این مرحله بازماند.

 

این بازیکن در دور نخست مسابقات نمایندگان فرانسه، کره جنوبی، انگلیس و مالزی را از پیش رو برداشت اما در مرحله حذفی مغلوب حریف قدرتمند مجارستانی شد و از صعود بازماند.

 

بدین ترتیب مسابقات شمشیربازی جام جهانی کره جنوبی امروز (یکشنبه) در جدول 64 نفره و با حضور دو نماینده ایران پیگیری خواهد شد. در این مرحله از مسابقات علی پاکدامن به مصاف حریفی از کره جنوبی می رود و محمد رهبری هم با نماینده روسیه دیدار خواهد کرد.

 

مسابقات شمشیربازی جام جهانی کره جنوبی از جمله رویدادهایی است که امتیازات به دست آمده در آن بر امتیاز لازم برای المپیکی شدن شمشیربازان تاثیرگذار خواهد بود.تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر پیش از این و در ماه های پایانی سال گذشته در مسابقاتی مشابه که به میزبانی ایتالیا و لهستان برگزار شد، شرکت کرده بود. این تیم حضور در جام جهانی اسپانیا را هم در برنامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز