پایان مسابقات جودوی جایزه بزرگ ترکیه

دست محجوب از رسیدن به مدال کوتاه ماند/ ۹ جودوکار و فقط یک برنز

۱۳۹۴/۰۱/۱۰ - ۰۰:۲۰:۴۴
کد خبر: ۲۷۴۳۲۵
دست محجوب از رسیدن به مدال کوتاه ماند/ ۹ جودوکار و فقط یک برنز
با ناکامی جواد محجوب در کسب مدال، کار جودوی کشورمان در مسابقات جایزه بزرگ ترکیه با تک مدال بزرگ سعید ملایی به پایان رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در روز پایانی تورنمنت جودو جایزه بزرگ ترکیه جواد محجوب نماینده وزن 100- کیلوگرم ایران در دیدار رده‌بندی و برای کسب مدال برنز به مصاف دیمیتری پترز از آلمان رفت که در پایان پس از مدت دو دقیقه و 12 ثانیه با ضربه فنی مغلوب حریف خود شد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

وی در رقابتهای امروز (یکشنبه) در دور نخست استراحت کرد سپس در دور دوم به مصاف بنجامین فلچر از انگلیس رفت و موفق شد در زمان 2 دقیقه و 14 ثانیه حریف خود را ضربه فنی کند. او سپس در مرحله بعد فردریک یورگنسن از دانمارک را با امتیاز وازاری مغلوب کرد. اما در مرحله یک چهارم نهایی در مدت زمان 2 دقیقه و 34 ثانیه مقابل حریف آذربایجانی خود ضربه فنی شد و از رسیدن به مراحل بالاتر بازماند.

 

پیش از این 6 جودوکار ایران شامل ناصری پور، بریمانلو، نوری زاده،بنا، تیز‌تک و پهلوانی نیز با باخت مقابل رقبای خود در همان مبارزه اول از مسابقات کنار رفتند. احسان بهرامیان نیز در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم به علت آسیب دیدگی نتوانست برای تیم ملی ایران مبارزه کند.

نظر شما