مرور اتفاقات ورزش ایران در بهمن ماه ۹۳

حذف تیم ملی از جام ملت ها، کسب سهمیه روزبهانی

۱۳۹۴/۰۱/۱۰ - ۲۳:۰۵:۰۰
کد خبر: ۲۷۴۴۵۷
حذف تیم ملی از جام ملت ها، کسب سهمیه روزبهانی
نخستین سهمیه المپیک ریو برای کشورمان در رشته بوکس و توسط احسان روزبهانی بدست آمد.

3 بهمن: تیم ملی ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا پس از تساوی 3-3 در وقت های معمول و اضافه در ضربات پنالتی با نتیجه 7-6 مقابل عراق شکست خورده و از رسیدن به جمع 4 تیم پایانی باز ماند گل های ایران در این دیدار را سردار آزمون، مرتضی پورعلی گنجی و رضا قوچان نژاد به ثمر رساندند.

 

6 بهمن: ذبیح الله پورشیب کاراته کای وزن 84- کیلوگرم ایران در نخستین مرحله لیگ کاراته وان در پاریس به مدال طلا دست یافت.

 

7 بهمن: تیم ملی هندبال ایران در رقابت های جام جهانی هندبال با پیروزی مقابل عربستان، در نخستین حضور خود به عنوان بیست و یکم دست یافت.

 

11 بهمن: احسان روزبهانی، بوکسور شایسته ایران با صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ نیمه حرفه‌ای بوکس جهان، اولین سهمیه المپیک 2016 ریو را برای ایران به ارمغان آورد.

 

25 بهمن: حسین عسکری دوچرخه سوار شایسته کشورمان با قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند دومین سهمیه ایران را برای حضور در مسابقات المپیک کسب کرد.

 

26 بهمن: در رقابت های قهرمانی آسیا در تایلند تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان موفق به کسب (3 طلا، 4 نقره، 2 برنز) شد.

 

27 بهمن: پنجمین دوره رقابت های تکواندو جام باشگاه های آسیا با قهرمانی شهرداری ورامین نماینده کشورمان به پایان رسید. فرزان عاشورزاده و پیام خانلرخانی هر دو از شهرداری ورامین به عنوان فنی ترین بازیکن و مربی انتخاب شدند.

 

28 بهمن: پس از رایزنی های فراوان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو میزبانی رقابت های فینا تراپی 2015 به ایران رسید. پنجمین دوره این مسابقات خرداد ماه آینده با حضور 12 تیم در تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز