سوئد ۳ - ایران ۱

پایان تلخ دوران کارلوس

۱۳۹۴/۰۱/۱۱ - ۲۲:۵۸:۴۴
کد خبر: ۲۷۴۵۶۳
پایان تلخ دوران  کارلوس
ایران در آخرین دیدار کارلوس کی روش مغلوب زرد پوشان سوئد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دیدار دوستانه ایران و سوئد امشب از ساعت ۲۲ و در ورزشگاه فرندز آره نا انجام شد و در نهایت این وایکینگ ها بودند که موفق شدند با نتیجه ۳-۱ شاگردان کارلوس کی روش را از پیش رو بردارند و اولین شکست ایران در سال ۲۰۱۵ را رقم بزنند.

این بازی با حملات پر دامنه سوئدی ها آغاز شد و آن ها دو بار در ۲۰ دقیقه اول دروازه ما را باز کردند و این دو گل بچه های ما را از خواب بیدار کرد و دو دقیقه بعد نکونام فاصله را به حداقل رساند.

در ادامه بازی پایاپای دنبال شد و ۴۵ دقیقه نخست به اتمام رسید.

با آغاز نیمه دوم کی روش برای افزایش قدرت خط دفاعی ما روی توپ های ارسالی صادقی را به میدان آورد و در آن سو هامرن، زلاتان را از زمین بیرون کشید.

سوئدی ها به نحو احسن بازی را اداره می کردند و قرمز پوشان ایران کاری را از پیش نمی بردند اما دوباره در ۲۰ دقیقه پایانی روی حرکات تکنیکی مسعود شجاعی و پاس های آندو ایران صاحب موقعیت هایی شد که تیرک گوچی مهم ترین آن ها بود.

البته این پایان کار نبود و در دقایق پایانی سومین گل سوئد توسط اولا تویوونن زده شد تا هر سه گل سوئد روی توپ های ارسالی و توسط مهاجمان این تیم وارد دروازه حقیق شود و کارلوس کی روش در آخرین شب سرمربی گریش در ایران یک شکست تلخ را تجربه کند.

بازی دوستانه ایران – سوئد؛ ورزشگاه "فرندز آرنا" شهر استکهلم سوئد، تماشاگر: چهل و پنج هزار نفر  
داور: سردر گازوبیوک(هلند)، کمک ها: باس فان دانگان(هلند) دیو گوسنس (هلند)
اخطار: هاشم بیک زاده (70)، پژمان منتظری (86)

تیم ملی ایران: علیرضا حقیقی، سید جلال حسینی، پژمان منتظری، هاشم بیک زاده، مرتضی پورعلی گنجی(46 امیرحسین صادقی)، وحید امیری(78 رامین رضائیان)، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام(75 امید ابراهیمی)، اشکان دژاگه(65 ووریا غفوری)، مسعود شجاعی(88 کریم انصاری فر)، رضا قوچان نژاد (‎90مسعود حسن زاده)
سرمربی: کارلوس کی روش

تیم ملی سوئد: رابین اولسن، پیر بنگتسون، آندریاس گراگویت، امیل فورسبرگ(40 سباستین لارسن)، البین اکدال، کیم کالستروم(74 ومبول)، زلاتان، آنتون تینرهولم، اریک یانسون، مارکس برگ(65 یوهان الماندر)، ارکان زنگین
سرمربی: اریک همرن

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز