رای کمینه انضباطی AFC

علت جریمه تماشاگران هستند

۱۳۹۴/۰۱/۱۲ - ۱۶:۲۲:۳۰
کد خبر: ۲۷۴۶۳۶
علت جریمه تماشاگران هستند
AFC تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را نقره‌داغ کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تازه‌ترین رأی‌های صادره خود در خصوص رسیدگی به 36 پرونده‌ را اعلام کرد که بر این اساس تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا از سوی این نهاد نقره‌داغ شدند.

باشگاه  تراکتورسازی تبریز به خاطر عدم ارسال فیلم دی‌وی‌دی بازی این تیم مقابل الاهلی امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و نقض ماده‌ قانون 48.1.2 آئین‌نامه مقررات این مسابقات به پرداخت جریمه نقدی سه هزار دلار آمریکا محکوم شد. این باشگاه 30 روز فرصت دارد تا جریمه خود را بپردازد و در صورت تکرار چنین نقض قانونی با جریمه‌های بیشتری مواجه خواهد شد.

باشگاه نفت تهران هم به خاطر رفتار نامناسب تماشاگرانش در دیدار این تیم برابر الجیش قطر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا و نقض ماده‌ قانون 67.1 و ماده‌ قانون 67.3 آئین‌نامه مقررات این مسابقات به پرداخت جریمه نقدی پنج هزار دلار آمریکا محکوم شد. این باشگاه 30 روز فرصت دارد تا جریمه خود را بپردازد و در صورت تکرار چنین رفتاری با جریمه‌های بیشتری مواجه خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس تهران هم به خاطر رفتار نامناسب تماشاگرانش در تقابل با تیم لخویای قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و نقض ماده‌ قانون ‌ 67.1 و ماده‌ قانون 67.3 آئین‌نامه مقررات این مسابقات به پرداخت جریمه نقدی 7500 دلار آمریکا محکوم شد. باشگاه پرسپولیس 30 روز فرصت دارد تا جریمه خود را بپردازد و در صورت تکرار چنین رفتاری با جریمه‌های بیشتری مواجه خواهد شد.

باشگاه فولاد خوزستان هم به خاطر رفتار نامناسب تماشاگرانش در بازی برابر تیم السد قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و نقض ماده‌ قانون 67.1 و ماده‌ قانون 67.3 آئین‌نامه مقررات این مسابقات به پرداخت جریمه نقدی 7500 دلار آمریکا محکوم شد. این باشگاه 30 روز فرصت دارد تا جریمه خود را بپردازد و در صورت تکرار چنین رفتاری با جریمه‌های بیشتری مواجه خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس همچنین به دلیل نقض ماده‌ قانون 6 مقررات تجهیزات و نقض ماده‌ قانون 62 آئین‌نامه مقررات مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در استفاده از تبلیغ اسپانسر روی پیراهن خود در بازی برابر تیم بنیادکار ازبکستان در مرحله گروهی این رقابت‌ها به پرداخت جریمه نقدی 10 هزار دلار آمریکا محکوم شد. این باشگاه 30 روز فرصت دارد تا جریمه خود را بپردازد و در صورت تکرار چنین رفتاری با جریمه‌های بیشتری مواجه خواهد شد.

در کنار اینها باشگاه پرسپولیس تهران به خاطر نقض ماده‌ قانون 54.2 آئین‌نامه مقررات کنفرانس خبری در جدال برابر تیم بنیادکار ازبکستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پرداخت جریمه نقدی پنج هزار دلار آمریکا محکوم شد. این باشگاه 30 روز فرصت دارد تا جریمه خود را بپردازد و در صورت تکرار چنین رفتاری با جریمه‌های بیشتری مواجه خواهد شد.

باشگاه تراکتورسازی تبریز هم به خاطر رفتار نامناسب تماشاگرانش در دیدار این تیم برابر الاهلی قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و نقض ماده‌ قانون 67.1 و ماده‌ قانون 67.3 آئین‌نامه مقررات این مسابقات به پرداخت جریمه نقدی 10 هزار دلار آمریکا محکوم شد. این باشگاه 30 روز فرصت دارد تا جریمه خود را بپردازد و در صورت تکرار چنین رفتاری با جریمه‌های بیشتری مواجه خواهد شد.

نظر شما