برای ۳ امتیاز به اهواز می رویم

عنایتی: مشکل فوتبال ما مربی نیست

۱۳۹۴/۰۱/۱۲ - ۲۰:۰۱:۴۷
کد خبر: ۲۷۴۶۴۶
عنایتی: مشکل فوتبال ما مربی نیست
مهاجم استقلال گفت: فولاد از تیم‌های خوب و با برنامه است که فوتبال را به خوبی بازی می‌کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم استقلال تهران روز جمعه در چارچوب هفته 24 لیگ برتر در اهواز به مصاف فولاد خواهد رفت.

رضا عنایتی قبل از تمرین امروز استقلال درباره جدایی کی‌روش و احتمال حضور مربی ایرانی در تیم ملی گفت: مشکل فوتبال ما مربی خاصی نیست. ما باید ابتدا زیرساخت‌هایمان را درست کنیم و بعد دنبال مربی خاصی باشیم. هر مربی به جای کی‌روش سکان هدایت تیم ملی را به عهده بگیرد همین مشکلات خواهد بود. مشکلاتی که زمان قطبی و دایی هم وجود داشته و از بین نرفته است.

وی در خصوص بازی با فولاد خوزستان گفت: بازی سختی پیش‌رو داریم. فولاد از تیم‌های خوب و با برنامه و از تیم‌هایی خوب ما است که فوتبال را به خوبی بازی می‌کند و ما مقابل تیم‌هایی که فوتبال بازی می‌کنند روندمان بهتر می‌شود. آنها در اهواز بهتر ظاهر می‌شوند به همین دلیل بازی سختی داریم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: علاوه بر غیبت ملی پوشان چند بازیکن مصدوم هم داشته‌ایم که در دو روز گذشته به تیم اضافه شدند. خوشبختانه بازیکنان ملی پوش هم در اروپا تمرین داشتند و از نظر بدنی مشکلی نخواهند داشت.

عنایتی اظهار داشت: با هدف کسب سه امتیاز به اهواز می‌رویم و خوشبختانه در اهواز هواداران زیادی داریم. در چند روز گذشته تمرینات خوبی را پیگیری کردیم و آماده بازی هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز