چهره های سال؛ وحید شمسایی

مرد تمام نشدنی

۱۳۹۴/۰۱/۱۳ - ۰۱:۱۱:۵۳
کد خبر: ۲۷۴۶۶۴
مرد تمام نشدنی
شمسایی به عنوان مربی-بازیکن در سال های 92 و 93 تیم های دبیری تبریز و تاسیسات دریایی را به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران رساند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سال 93 برای او مثل همیشه بود. مردی که به ظاهر از موفقیت و قهرمانی سیر نمی شود. ستاره کهنه کاری که هیچ قله ای را دست نخورده باقی نگذاشته و چمدان افتخاراتش روز به روز فربه تر می شود. امسال هم برای او به همین منوال گذشت و قهرمانی با عنوان مربی-بازیکن با تیم متوسط تاسیات دریایی نشان داد که شمسایی ستاره ایست که هیچوقت تمام نمی شود.

او حالا با کسب قهرمانی لیگ فوتسال خیلی زود خود را به جمع رکورداران مربیگری فوتسال رساند.

شمسایی به عنوان مربی-بازیکن در سال های 92 و 93 تیم های دبیری تبریز و تاسیسات دریایی را به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران رساند. وحید شمسایی در دومین سال مربیگری خود به رکورد علیرضا افضل و رضا لک پر افتخارترین مربیان لیگ برتر فوتسال ایران رسید.

شمسایی 39 ساله که سال قبل با دبیری وارد عرصه مربیگری شد، توانست در دو سال مربیگری، تیم های دبیری تبریز و تاسیسات دریایی را به مقام قهرمانی برساند و به رکوردهای علیرضا افضل و رضا لک دست یافت. پیش از این افضل با تیم های گیتی پسند و فولاد ماهان به دو قهرمای لیگ برتر رسیده بود و لک دوبار تیم منصوری قرچک را به قهرمانی این رقابت ها رسانده بود.

اما رکورد شمسایی بی نظیرتر است به عنوان مربی-بازیکن در سال های 92 و 93 تیم های دبیری تبریز و تاسیسات دریایی را به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران رساند. وی توانست در 30 آبان 93 با زدن دو گل به تیم فرش آرا مشهد تعداد گل‌های خود در رده باشگاهی را از 400 گل بگذراند.

شمسایی البته در آستانه ورود به دهه پنجم زندگی اش کماکان همان روحیات سابق را حفظ کرده. کاپیتان فوتسال نشان داده اخلاق خاص و متفاوتی دارد و زیر بار زور نمی رود و این مسائل را برنمی تابد. همین مساله باعث می شود تا با افرادی نظیر افتخاری، کاندلاس و شمس سازگار نباشد و گاه و بیگاه عیله آنها گارد بگیرد و صحبت هایی را مطرح کند. شمسایی البته هنوز انتظار دارد به تیم ملی دعوت شود. آنجا که می گوید: «خسوس می‌ترسید من جایش را بگیرم و من را به تیم ملی دعوت نکرد. در حالی که فالکائو بازیکن تیم ملی برزیل هم سن و سال من است و دارد در تیم ملی برزیل بازی می‌کند. دیگران از خسوس خواسته بودند تمکین و مرا به تیم ملی دعوت کند.»

شمسایی با ادامه این روند می تواند در آینده ای نه چندان دور به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال انتخاب شود تا روزهای خوب فوتسال در رده ملی دوباره تکرار شود.

 

نظر شما