فدراسیون دستمزد کی روش را اعلام کند

قلعه نویی: بازی مقابل فولاد حکم فینال را دارد/حکم جاسم نشان دهنده پروژه علیه من بود

۱۳۹۴/۰۱/۱۳ - ۱۶:۲۹:۱۲
کد خبر: ۲۷۴۶۹۶
قلعه نویی: بازی مقابل فولاد حکم فینال را دارد/حکم جاسم نشان دهنده پروژه علیه من بود
سرمربی استقلال تهران گفت: نخستین هدف ما گل نخوردن در برابر فولاد خوزستان است، ما برای ۳ امتیاز آمده‌ایم و شرایط تیمی ما خوب است اما نتیجه آن برعهده خداوند است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر تیم استقلال به مصاف فولاد خوزستان می رود.

 امیر قلعه نویی در کنفرانس خبری پیش از بازی فولاد خوزستان در برابر استقلال با عرض تسلیت به مناسبت درگذشت میلاد حجت الاسلام و حسین جوادی خبرنگاران خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن امروز اظهار داشت: از تیم مذاکره کنندگان هسته‌ای به دلیل زحماتی که در طول 17 ماه گذشته انجام داده‌اند تشکر می‌کنم.

وی افزود: ملی پوشان به غیر از خسرو حیدری که مصدوم است به اهواز آمده‌اند و در بازی فردا بازی می‌کنند. تشخیص پزشک معالج به دلیل ایام تعطیلات سال نو درباره مدت زمان مصدومیت اعلام نشده است.

سرمربی استقلال تهران با بیان اینکه بازی‌های این دو تیم همیشه حساس بوده است، گفت: این بازی مانند فینال است و برد در این بازی سبب بازگشت آن‌ها به کورس قهرمانی می‌شود.

وی بیان کرد: در روزهای گذشته با 10 بازیکن تمرین می‌کردیم و این دوسال است که من با این وضعیت تمرین می‌کنم و من نتوانسته‌ام پس از آن قهرمانی 5 بازی را با یک ترکیب ثابت به میدان بروم.

قلعه نویی عنوان کرد: حتی حکمی که برای کرارجاسم صادر شده نشان از یک پروژه علیه قلعه نویی است.

وی افزود: خط میانی فولاد خوزستان قدرتمند‌ است و فولاد خوزستان و سپاهان را می‌توان به عنوان یک باشگاه کامل نام برد و با توجه به شرایط خاص دو تیم امیدواریم بازی خوبی را مشاهده کنیم.

سرمربی استقلال تهران اظهار داشت: همه تیم‌ها پس از کسب یک موفقیت دچار بحران می‌شوند رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا نشان از این موضوع دارد. اما هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد و با درک موقعیت این تیم می‌توان موفق شد و شرایطی است که باید خود مربی باید درک کند.

وی بیان کرد: بازی فولاد خوزستان دربرابر الهلال عربستان را آنالیز کردیم و فولاد خوزستان باید با 3 گل اختلاف این تیم را شکست می‌داد.

قلعه نویی گفت: اسکوچیچ مربی بزرگی است و با ماندن در خوزستان می‌تواند سبب تحول فوتبال در این استان شود.

وی در پاسخ به این پرسش که استقلال مانند نیم فصل نخست پس از بازی با نفت تهران دچار بحران می‌شود، عنوان کرد: ما در بازی با نفت بر اثر یک اشتباه فردی گل خوردیم و قبل از آن بازی از نظر نتیجه بهترین تیم نیم فصل دوم بودیم.

سرمربی استقلال تهران افزود: تیم ما نسبت با نیم فصل نخست از نظر شرایط روحی و روانی قابل قیاس نیست و یک سری شیطنت‌ها و جلساتی وجود دارد که می‌خواهند استقلال قلعه نویی نتیجه نگیرد.

وی با اشاره به بازگشت عنایتی و طالب لو به استقلال تهران گفت: تیم با حضور این دو بازیکن شرایط متفاوتی را تجربه می‌کند اما هر نتیجه‌ای امکان پذیر است.

قلعه نویی با بیان اینکه نخستین هدف ما گل نخوردن در برابر فولاد است، بیان کرد: ما برای 3 امتیاز آمده‌ایم و شرایط تیمی ما خوب است اما نتیجه آن برعهده خداوند است.

وی گفت: حتی برخی از بازیکنان ضعیف ما را به تیم ملی انتخاب کردند و ببینید اگر من از استقلال بروم انتخاب بازیکنان تیم کمتر می‌شود. چرا خسرو حیدری اجازه بازگشت به کشور را ندارد ولی احسان حاج صفی به کشور برمی‌گردد.

سرمربی استقلال تهران درباره جدایی کی روش گفت: فدراسیون فوتبال باید هزینه‌های دریافتی کی روش را مشخص کند و همانگونه که هزینه‌های تیم‌های لیگ بر‌تر مشخص شد دستمزد این مربی پرتقالی را اعلام کند.

وی بیان کرد: و دوم اینکه فدراسیون فوتبال باید درباره جدایی کارلوس کیروش باید توضیح دهد و به صورت شفاف برای همه اعلام کنند.

قلعه نویی در پاسخ به این سوال مبنی براینکه اشخاصی که می‌خواهند مانع موفقیت تیم‌هایش شوند، چه کسانی هستند، اظهار داشت: من بار‌ها گفته‌ام و لزومی ندارد که نام این افراد را بیاورم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز