تغییرات پس از تایید هیئت رئیسه اعلام می‌شود

رضایی: بخش اصلی قوانین کشتی فرنگی تا المپیک ۲۰۱۶ بدون تغییر باقی می‌ماند

۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۰:۱۷:۲۴
کد خبر: ۲۷۴۷۴۴
رضایی: بخش اصلی قوانین کشتی فرنگی تا المپیک ۲۰۱۶ بدون تغییر باقی می‌ماند
عضو کمیسیون فنی اتحادیه جهانی گفت: در جلسه کمیته فنی اتحادیه جهانی کشتی مقرر گردید، بخش اصلی قوانین کشتی فرنگی تا پایان المپیک 2016 در رده بزرگسالان بدون تغییر باقی بماند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرضا رضایی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: روز یکشنبه هفته گذشته و همزمان با رقابتهای زیر 23 سال اروپا جلسه کمیسیون فنی اتحادیه جهانی در شهر والبریج لهستان برگزار شد.

وی ادامه داد:در این جلسه که ننادلالویچ رئیس اتحادیه جهانی نیز حضور داشت قوانین آزمایشی انجام شده در رقابت های مذکور مورد بررسی اعضاء قرار گرفت و در نهایت با اعلام نظرات فنی نماینده ایران و حمایت برخی کشورهای دیگر فضای فنی جلسه از بحث های یک طرفه نمایندگان کشورهای اقمار روسیه خارج شد، و مقرر گردید، بخش عمده قوانین مربوط به اجرای تعداد بارانداز در خاک، عدم حذف کار کردن در خاک و کم کردن نقش داوران در اعلام نتیجه نهایی، تا المپیک در رده ای سنی بزرگسالان تغییر نکند.

دارنده مدال نقره المپیک آتن تصریح کرد: محدودیت اجرای فن در خاک که  موضوع  اصلی مد نظر برخی کشورها در نشست کمیسیون فنی اتحادیه جهانی بود با تلاش نماینده ایران تایید نشد.، البته مرجع اصلی و نهایی  تصمیم گیری در مورد تغییر قوانین هیئت ریسه اتحادیه جهانی است که امیدواریم تصمیمات کمیته فنی عینا مورد توجه و تایید این هیات قرار گیرد و  پس از تایید مرجع مذکور تغییرات جزیی اعمال شده به فدراسیون های ملی اعلام می شود.

دارنده مدال برنز جهان در پایان خاطر نشان کرد: بعنوان نماینده ایران تلاش کردم در این جلسه جایگاه مدیریتی و فنی کشتی ایران را حفظ کنم که در نهایت امیدوارم هیئت ریسه بهترین تصمیم را بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز