کمیل قاسمی در گفتگو با برنا:

مهمترین هدفم کسب دوبنده تیم ملی است/ ارزش مدال جهانی از اینچئون بالاتر بود

۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۹:۴۶
کد خبر: ۲۷۴۷۸۱
مهمترین هدفم کسب دوبنده تیم ملی است/ ارزش مدال جهانی از اینچئون بالاتر بود
کشتی گیر سنگین وزن کشورمان گفت: درست است که نتوانستم مجوز حضور در بازی های آسیایی اینچئون را بگیرم اما به نظر من مدال مسابقات جهانی به مراتب مهم تر و با ارزش تر از بازی های آسیایی است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کمیل قاسمی کشتی گیر فوق سنگین آزاد کشورمان که به تازگی مصدومیت سختی را پشت سر گذاشته در اردوی تیم ملی حضور دارد و در تلاش است تا بتواند در مسابقات جام جهانی نمایش خوبی داشته باشد و همچنین دوبنده اول فوق سنگین تیم ملی را از آن خود کند.

وی ابتدا درباره وضعیت مصدومیتش گفت: خدا را شکر بعد از مصدومیت سختی که برای پایم به وجود آمد در حال حاضر شرایط خوبی دارم. البته هنوز درد دارم ولی روز به روز وضعیتم بهتر می شود و مطمئنا برای حضور در جام جهانی به مرز 100% آمادگی خواهم رسید.

قاسمی در ادامه درباره برنامه های پیش رویش نیز صحبت کرد: خوشبختانه اسفندماه به عنوان یکی از دو نفر اعزامی تیم ملی برای جام جهانی آمریکا انتخاب شدم و امیدوارم بتوانم در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشم و کشتی های خوبی برای کشورم بگیرم و در نهایت ایران موفق به تکرار قهرمانی خود شود.

او درباره رقبای احتمالی خود در آمریکا گفت: حریفان ما نسبتا همان نفرات قبلی هستند و آشنایی تقریبی از آن ها دارم و از این بابت مشکلی نخواهم داشت.

کمیل قاسمی به عقیده خودش سال 93  خوبی را پشت سر گذاشته است: سال 93 سال خوبی از لحاظ ورزشی برای من بود که موفق شدم نایب قهرمانی جهان را در آن به ارمغان بیاورم و از این بابت بسیار خوشحالم. همچنین توانستم مصدومیت سختی که برای من در این سال پیش آمد را به خوبی پشت سر بگذارم.

وی همچنین  نرفتنش به بازی های آسیایی را ناکامی در پرونده کاری اش نمی داند: درست است که نتوانستم مجوز حضور در بازی های آسیایی اینچئون را بگیرم اما به نظر من مدال مسابقات جهانی به مراتب مهم تر و با ارزش تر از بازی های آسیایی است و ناراحتی خاصی به خاطر حضور نداشتنم در اینچئون نداشتم.

کشتی گیر جویباری کشورمان مهمترین اهداف خود در سال 94 را بازگو کرد: مهم ترین هدف من در سال جدید به دست آوردن دوبنده اول تیم ملی در جام جهانی و دیگر مسابقات برون مرزی است و برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی مضایغه نخواهم کرد. همچنین بازهم آرزو می کنم بتوانیم قهرمانی جام جهانی را برای چهارمین بار پیاپی از آن خود کنیم. اتفاقی که سال گذشته در مقابل تیم های قدرتمندی چون روسیه و آمریکا و در خاک ایالت متحده بدست آمد.

 در نهایت قاسمی مهمترین هدف دوران ورزشی خود را بیان کرد: بدون هیچ گونه تردیدی مهمترین آرزوی ورزشی من کسب مدال طلای المپیک است و امیدوارم بتوانم در این مسابقات حاضر شوم و برنز لندنم را با طلای ریو تعویض کنم. اتفای که اصلا دور از دسترس نخواهد بود.

نظر شما