باید روی بازیهایمان تمرکز کنیم

گل‌محمدی: همه تیم ها به دنبال امتیاز هستند/ بازی با گسترش می‌توانست تشریفاتی باشد

۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۴:۵۷:۵۲
کد خبر: ۲۷۴۷۹۹
گل‌محمدی: همه تیم ها به دنبال امتیاز هستند/ بازی با گسترش می‌توانست تشریفاتی باشد
سرمربی ذوب آهن گفت: عملکرد خط دفاعی تاثیر فراوانی در گل های دریافتی ما داشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فردا تیم های گسترش فولاد و ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم خواهند رفت.

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی گفت: قبل از هرچیز باید به هموطنانم سال نو را تبریک بگویم و امیدوارم سال خوبی باشد. درگذشت دو خبرنگار را هم به خانواده‌هایشان تسلیت می‌گویم. 7 بازی داریم که هر کدام حکم فینال را دارد. این مسابقات می توانست حالت تشریفاتی داشته باشد اما با توجه به عملکرد خوب بازیکنان و تیم و گرفتن امتیاز‌ها بخصوص در نیم فصل دوم  ما به عنوان یکی از تیم‌های بالای جدول خود را معرفی کنیم.

وی افزود: این مساله انگیزه بیشتری به ما می‌دهد که با تمرکز بیشتری باز‌ی‌ها را دنبال کنیم و همه بازی‌هایی که در پیش داریم سخت و دشوار است. باید تمرکز بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم موفق باشیم. همه تیم‌ها به دنبال امتیاز هستند در این 7 مسابقه همه تیم‌ها بازی‌هایشان حکم فینال را دارد چه تیم‌های پایین جدول چه تیم‌های بالای جدول، ما به دنبال این هستیم که از گسترش 3 امتیاز را بگیریم و از بازیکنانم می‌خواهم که بازی فردا را با انگیزه و تمرکز بیشتر دنبال کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص مصدومان و محرمان تیم بیان کرد: ایمانی، فرهادی و عباسی سه بازیکن مصدوم ما برای این مسابقه هستند، همچنین دو بازیکن ما یعنی مسعود حسن‌زاده و احسان پهلوان به همراه تیم های ملی بزرگسالان و امید ایران حضور داشتند به همین دلیل از آنها استفاده نمی کنیم.

گل محمدی در این خصوص که بیشتر گل های دریافتی ذوب آهن از مرکز خط دفاع بوده است، گفت: قبول دارم که در نیم فصل اول عملکرد خط دفاعی تاثیر فراوانی در گل‌های دریافتی ما داشت اما با اضافه شدن هادی محمدی و کارلوس سانتوس اشتباهات ما به حداقل رسید و اشتباهات نیم فصل اول را نداشتیم. 

وی در خاتمه درباره نتیجه بازی دو تیم فولاد و استقلال تهران و تاثیر آن در جایگاه ذوب آهن در جدول بیان کرد: ما باید روی بازی خودمان تمرکز کرده و این بازی را ببریم. در صورتی که ما در این بازی پیروز شویم هر نتیجه ای که در بازی فولاد و استقلال به دست آید برای ما خیلی عالی است. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز