امیدوار به کسب ۳ امتیاز هستیم

کمالوند: هدفمان ابقا در لیگ برتر است

۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۵:۱۰:۲۲
کد خبر: ۲۷۴۸۰۱
کمالوند: هدفمان ابقا در لیگ برتر است
سرمربی گسترش گفت: از لحاظ تاکتیکی پیشرفت خوبی داشته ایم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فردا تیم های گسترش فولاد و ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم خواهند رفت.

فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی گفت: ذوب آهن در این مقطع لیگ نتایج بسیار خوبی کسب کرده و بازی بسیار سختی برابر این تیم در پیش داریم. ما در این مدت تعطیلات تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازی تدارکاتی خوبی با تراکتورسازی داشتیم. الحمدالله همه چیز خوب است. به جز محسن بیاتی نیا که از ناحیه مچ پا مصدوم شده است از سایر بازیکنان بهره مند هستیم. البته علیرضا نقی زاده که در تیم  امید حضور داشته نیز در این بازی در ترکیب تیم ما قرار نخواهد داشت و از وی برای بازی مقابل ذوب آهن استفاده نمی کنیم. 

وی درباره توافقات لوزان و تاثیر آن در فوتبال بیان کرد: من درباره پاسخ دادن به هیچ سوالی مشکل ندارم اما بر اساس بخشنامه ای که سازمان لیگ به ما اعلام کرده فقط باید درباره همین بازی صحبت کنیم. 

سرمربی گسترش فولاد  درباره اینکه چقدر به نتیجه گیری تیمش در بازی با ذوب آهن امیدوار است  گفت: در هر صورت بازی بسیار مهمی برای هر دو تیم است. تیم ما اخیرا از لحاظ تاکتیکی شرایط خوبی پیدا کرده و من خیلی امید دارم در این بازی بتوانیم سه امتیاز را به دست آوریم. 

کمالوند درباره اینکه آیا گسترش فولاد در لیگ برتر می ماند یا نه اظهارداشت: اگر حضور ذهن داشته باشید در بازی با سپاهان هم این مساله را من مطرح کردم که در وهله اول تمام هدف ما این است که تیمان در لیگ حفظ شود.  وضعیت ما الان نسبت به هفته‌های قبل در جدول خوب است. تمام توان خودم را گذاشته ام که این تیم را در لیگ حفظ کنیم و مسلما می دانم با تلاشی که تمام مجموعه باشگاه انجام می دهند این امر محقق می شود.

نظر شما