منصور قنبرزاده در گفتگو برنا:

هیچ گاه وزارت ورزش در کار فدراسیون فوتبال دخالت نکرد/ اگر به منصوریان پیشنهاد شود منافع ملی را در نظر می‌گیریم

۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۲۳:۱۴:۱۵
کد خبر: ۲۷۴۸۰۳
هیچ گاه وزارت ورزش در کار فدراسیون فوتبال دخالت نکرد/ اگر به منصوریان پیشنهاد شود منافع ملی را در نظر می‌گیریم
مدیر عامل باشگاه نفت تهران گفت: در حال حاضر تمام تیم های لیگ برتری مشکل مالی دارند و ما از این قاعده مستثنی نیستیم. مشکل اصلی برمی گردد به بحث حق پخش که تا الان صدا و سیما پولی به فدراسیون پرداخت نکرده و به هر حال ما هم روی بودجه فدراسیون حساب کرده بودیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مدیرعامل باشگاه نفت تهران و عضو سابق هیئت رییسه فدراسیون فوتبال درباره آخرین اخبار باشگاه نفت تهران و همچنین اتفاقات اخیر تیم ملی ایران با خبرنگار برنا صحبت کرد.

وی در ابتدا در مورد شرایط نفت تهران اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و همه چیز طبق برنامه  ریزی در حال جریان است و بچه ها و اعضای کادر فنی آمادگی کامل را برای آغاز سال 94 دارند.

قنبرزاده از برطرف شدن مشکلات مالی این تیم صحبت کرد: در حال حاضر تمام تیم های لیگ برتری مشکل مالی دارند و ما از این قاعده مستثنی نیستیم. مشکل اصلی برمی گردد به بحث حق پخش که تا الان صدا و سیما پولی به فدراسیون پرداخت نکرده و به هر حال ما هم روی بودجه فدراسیون حساب کرده بودیم. در ضمن تیمهایی مثل نفت که در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کردند بابت هر مسابقه آسیایی باید حدود 22 میلیون هزینه شود و همین کار ما را سخت تر می کند ولی فعلا مشکلات را تا حدی مرتفع کردیم.

عضو سابق هیئت رییسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با برنا درباره شایعه دخالت وزارت ورزش در تصمیمات فدراسیون فوتبال تاکید کرد: من در حال حاضر عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال نیستم اما تا زمانی که سمتی در فدراسیون داشتم؛ وزارت ورزش هیچ گونه دخالتی در کار فدراسیون فوتبال نداشتند وهیئت رییسه همیشه تصمیمات خود را کاملا مستقل می گرفت و فشاری از هیچ جایی به ما نمی شد.

وی در ادامه افزود: به نظرم صحبت هایی که در این روزها در برخی رسانه ها به زبان می آید درست نیست و فدراسیون هم نباید با این شایعات تصمیماتی که خود گرفته را تحت الشعاع قرار دهد.

قنبرزاده نظر خود را درباره کی روش و اینکه آیا ادامه کار با او به صلاح بود یا خیر توضیح داد: به نظر من کی روش از لحاظ فنی مشکلی نداشت و در سطح بالایی قرار داشت ولی باید از ریز قرارداد او و فدراسیون فوتبال مطلع باشیم تا صحبت کنیم. باید ببینیم اختیارات کی روش تا چه حدی است و بعد در مورد آن تصمیم گیری کنیم.

مدیرعامل نفت تهران درباره احتمال پیشنهاد از طرف فدراسیون برای علی منصوریان بابت هدایت تیم ملی و واکنش باشگاه نفت در این رابطه عنوان کرد: تا به حال که صحبتی نشده و همه چیز در حد گمانه زنی است. من هم ترجیح می دهم فعلا در این باره صحبتی نکنم اما اگر صحبتی پیش آمد؛ تصمیمی میگیریم که به سود منافع ملی باشد.

نظر شما