نفت به ما پاتک زد

منصوریان: امیری آینده تیم ملی است/ هیچگاه به داوری اعتراض نمی کنم

۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۸:۴۹:۵۴
کد خبر: ۲۷۴۸۴۴
منصوریان: امیری آینده تیم ملی است/ هیچگاه به داوری اعتراض نمی کنم
سرمربی نفت تهران گفت: مسجد سلیمان تیم خوبی است وحیف است این تیم در این جایگاه باشد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم صدر نشین نفت تهران در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال موفق به شکست همنام جنوبی خود شد.

منصوریان پس از پیروزی در این دیدار در کنفرانس مطبوعاتی گفت: نفت مسجد سلیمان ما را غافلگیر کرد و ما می خواستیم گل بزنیم اما به ما پاتک زدند. در نیمه اول می توانستند گل بزنند. ما تجربه ای جلوی استقلال خوزستان در شروع تمرینات داشتیم . بین دو نیمه به بازیکنان گفتم قرار است صدر جدول را حفظ کنیم. از بزرگترهای تیم خیلی ممنونم و گلر خوب مان بیرانوند. ما تنها کاری که کردیم این بود که بچه ها را بیدار کردیم. زنگ خطر را به صدا در آوردیم. ما گفتیم تیم هایی که برای سقوط نکردن می جنگند خطرناک هستند. خوشحالم روی یک ضربه کاشته گل زدیم. مسجد سلیمان تیم خوبی است وحیف است این تیم در این جایگاه باشد. اگر مشکل مالی نداشتند شاید هشتم تا دهم بودند.


وی درمورد داوری اظهار داشت: به خودم اجازه نمی دهم در مورد داوری حرف بزنم. سیاست من و باشگاه این است. در دقیقه 94 هم آنها می توانستند با یک ضربه استادانه گل بزنند اما ما به داوری اعتراض نکردیم. چون مکوندی عصبانی است این حرف را زده و من هم او را در آغوش گرفتم.


سرمربی نفت تهران بیان کرد: ما نمی توانستیم از امیری استفاده کنیم چون باید منافع ملی را حفظ می کردیم و نمی توانیم جانش را بگیریم. بازیکنی که آینده تیم ملی است و گل هم زده است. شاید خیلی ها بر عکس ما این کار را نکنند و به بازیکن بازی دهند. بازی با نفت سخت تر از استقلال و تیم های دیگر بود. تیم‌های گسترش‌فولاد و نفت مسجد سلیمان ما را سورپرایز کردند.

نظر شما