چنین حمایتی را از هواداران ندیده بودم

اسکوچیچ: با جانفشانی استقلال را شکست دادیم

۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۷:۲۰
کد خبر: ۲۷۴۸۶۲
اسکوچیچ: با جانفشانی استقلال را شکست دادیم
سرمربی تیم فولاد گفت: تیم ما از دقیقه 15 به بعد بازی سازمان یافته ای انجام داد اما در زدن ضربات نهایی مشکل داشتیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل استقلال گفت: به بازیکنان فولاد تبریک می گویم که در چنین شرایط سخت و بحرانی و با وجود مشکلاتی که داشتیم چنین عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و موفق شدیم با پیروزی از زمین بیرون بیاییم.

وی ادامه داد: از هواداران پرشور فولاد هم تشکر می کنم که تا به حال از من و تیمم حمایت کردند.اگر نگویم امروز جو  بی سابقه بود ولی چنین حمایتی که هواداران داشتند کم سابقه بود.

سرمربی فولاد افزود: ما در این بازی احمد آل نعمه را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداشتیم.نانگ هم نمی توانست به ما کمک کند.از سوی دیگر بدرلو را هم با مشکل به میدان فرستادیم.اما کلیه بچه هایمان با شهامت بازی کردند.

وی ادامه داد: همه نگرانی من که در تمرینات هم به بازیکنان گفته بودم ضربات ایستگاهی استقلال بود.نقطه قوت این تیم ضربات ایستگاهی بوده است که آنها تاکنون بسیاری از گل های خود را با این حربه به ثمر رسانده اند.اما بازیکنان فولاد بی دقتی کردند و ما روی همان مساله گل دریافت کردیم.

اسکوچیچ افزود: تیم ما از دقیقه 15  به بعد بازی سازمان یافته ای انجام داد اما در زدن ضربات نهایی مشکل داشتیم.آن هم در برابر تیمی که هر مهره آن می تواند به تنهایی نتیجه بازی را عوض کند.اما در نیمه دوم با گرفتن نبض بازی توانستیم به گل مساوی و سپس گل برتری دست یابیم.متاسفانه عدم تمرکز و ساماندهی بازیکنان در برابر تیم های ضعیف تر باعث شده که به راحتی امتیازات را در بازی های قبلی از دست بدهیم.ما پس از این برد 5 روز فرصت داریم که به الهلال فکر کنیم تلاش ما این است که با تغییر ذهنیت بازیکنان امتیاز از دست رفته را به دست بیاوریم.بچه های ما همیشه باید مثل بازی با استقلال با انگیزه ظاهر شوند.

وی درباره اینکه بهترین بازیکن فولاد در برابر استقلال چه کسی بود گفت: همه در تیم ما خوب بودند اما چاگو نقش کلیدی داشت و با سایر نفرات تیم کاملا هماهنگ بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز