عنایتی: شانس قهرمانی استقلال کم شد

۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۲۲:۰۸:۱۰
کد خبر: ۲۷۴۸۶۷
عنایتی: شانس قهرمانی استقلال کم شد
مهاجم استقلال می‌گوید تیمش با شکست برابر فولاد تا حدی شانسش برای قهرمانی کمتر شده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رضا عنایتی پس از شکست استقلال برابر فولاد درباره این دیدار بیان کرد: بازی بدی را شاهد نبودیم و خیلی خوب بازی کردیم اما فوتبال غیرقابل پیش بینی است و در نهایت ما شکست خوردیم. در کل فکر می‌کنم بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تیمش با این شکست قهرمان می‌شود یا نه، اظهار کرد: برای صحبت از قهرمانی هنوز زود است اما قبول دارم که شانس ما برای قهرمانی کمتر شده است با این‌حال فرصت باقی است و باید همه تلاشمان را کنیم تا قهرمان شویم.

کاپیتان استقلال درپاسخ به این سوال که آیا به نظرش زمان خداحافظی نکونام مناسب بود، بیان کرد: هرکسی خودش بهتر می‌داند چه زمانی از فوتبال خداحافظی کند و من فقط می‌توانم در مورد خودم صحبت کنم. حتما نکونام احساس کرده که دیگر نمی‌تواند به تیم ملی کمک کند که خداحافظی کرده است. در مجموع به نکونام خسته نباشی می‌گویم و خیلی بد است اسطوره‌ها اینگونه از فوتبال بروند.

وی در پایان با انتقاد از جو ورزشگاه اهواز افزود: این تماشاگران حتما خودشان خانواده دارند و بهتر است خودشان را جای ما بگذارند و ببینند چه احساسی به ما دست می‌دهد وقتی که توهین می‌شنویم. این جو اصلا خوب نیست و نمی دانم چه بگویم.

نظر شما