جلسه پزشکی برای گابریل

بنگر جراحی نمی‌کند

۱۳۹۴/۰۱/۱۵ - ۱۲:۳۲:۴۱
کد خبر: ۲۷۴۹۵۴
بنگر جراحی نمی‌کند
فیزیوتراپ تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محسن بنگر نیاز به جراحی ندارد، برای بازی با النصر با جراح گابریل جلسه داریم، همه بازیکنان برای تمرین آماده هستند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، میثم علیپور در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: پیش از بازی با راه آهن با موجی از سرماخوردگی بین بازیکنان مواجه شدیم. امید عالیشاه پس از چند روز کسالتی که داشت، پنجشنبه تمرین کرد و با توجه به اثر آن کسالت، نمی‌توانست 90 دقیقه بازی کند اما می‌تواند در تمرینات شرکت کند و برای بازیابی توان او روی تغذیه و ریکاوری وی به طور ویژه کار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: محمد نوری و محسن بنگر هم با علائم سرماخوردگی وارد بازی شدند. شرایط آنها را با دارو کنترل کردیم و در مورد مصدومیت دست بنگر هم موضوع عمل جراحی روی دست او منتفی است. انگشت او را به شکلی فیکس کرده‌ایم که آسیب‌دیدگی بهبود می‌یابد و دوره درمان باید طی شود.

عضو کادر پزشکی سرخپوشان خاطرنشان کرد: هادی نوروزی هم که در هفته گذشته کسالت شدیدی پیدا کرد، بهبود یافت و از امروز در تمرینات شرکت می‌کند. پیام صادقیان و رضا نوروزی هم که کسالت داشتند مشکلی برای حضور در تمرینات ندارند.

علیپور درباره آخرین وضعیت گابریل برای بازی با النصر تصریح کرد: پس از عمل جراحی، توسط پزشک جراح اعلام شد که گابریل چهار هفته پس از جراحی می‌تواند با گارد محافظ و پس از 6 هفته بدون محافظ بازی کند. بر این اساس فردا جلسه‌ای با پزشک جراح گابریل داریم تا معلوم شود آیا این بازیکن می‌تواند برابر النصر بازی کند یا نه.

نکته حائز اهمیت این است که سلامت و بنیایی بازیکن در معرض خطر نباشد چرا که بعد از جراحی از سوی دکتر کامبوزیا اعلام شد؛ چنانچه محل آسیب‌دیدگی فقط دو میلیمتر جابجا می‌شد، عصب بینایی قطع می‌شد و حالا باید از این جهت اطمینان کامل حاصل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز