آرسنال ۴-۱ لیورپول

توپچی ها لک لک ها را به توپ بستند

۱۳۹۴/۰۱/۱۵ - ۱۶:۳۸:۵۶
کد خبر: ۲۷۵۰۱۴
توپچی ها لک لک ها را به توپ بستند
آرسنال با پیروزی 4-1 در برابر لیورپول موقتا به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته سی و یکم لیگ برتر انگلستان امروز آغاز شد و در مهم ترین بازی دو تیم آرسنال و لیورپول در ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند. این دیدار به جز اهمیت تاریخی ای که دارد از لحاظ جدولی هم برای هر دو باشگاه حائز اهمیت بود ودر نهایت این تیم میزبان بود که با ارائه یک بازی سراسر هجومی و بی نقص حریف پر اشتباه خود را با نتیجه قاطع  4-1 شکست داد و هم خود را موقتا به رده دوم رساند و هم لیورپول را از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نا امید کرد.

3 گل از 4 گل پایتخت نشینان در این مسابقه  در 45 دقیقه نخست به ثمر رسید. هکتور بلرین(37)، مسوت اوزیل(40) و الکسیس سانچز(45) گلزنان توپچی ها  در نیمه اول بودند و اولیویر ژیرو هم در دقیقه 91 گل چهارم را به ثمر رساند تا به همراه سانچز 14 گله شود. بندر نشینان هم در دقیقه 78 توسط جردن هندرسون از روی نقطه پنالتی یکی از گل های خورده را جبران کردند.

امره جان مدافع راست لیورپول هم در دقیقه 85 کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد.

با این نتیجه شاگردان ونگر 63 امتیازی شدند و موقتا در رده دوم قرار گرفتند و اندک شانس خود برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر را حفظ کردند و در سوی مقابل لک لک ها 54 امتیازی ماندند و احتمال دارد در صورت امتیاز گرفتن ساوتهمپتون به رده ششم جدول رده بندی سقوط  کنند.

این مسابقات امشب هم پیگیری خواهد شد:

اورتون - ساوتهمپتون

لستر سیتی - وستهام

من یونایتد - استون ویلا

وست برومویچ - کیو پی آر

سوانزی - هال سیتی

چلسی - استوک سیتی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز