دو امتیاز خوب را از دست دادیم

گل محمدی: این فصل پنالتی های زیادی برای ما گرفته نشد

۱۳۹۴/۰۱/۱۵ - ۲۰:۱۷:۵۹
کد خبر: ۲۷۵۰۳۰
گل محمدی: این فصل پنالتی های زیادی برای ما گرفته نشد
سرمربی ذوب آهن گفت: تیم ما به یک روند رو به رشد رسیده بود که متأسفانه به تعطیلات لیگ برخوردیم. امسال به خاطر این برنامه‌ریزی کیفیت لیگ بسیار پایین آمد. ما اگر می‌خواهیم در لیگ جوانگرایی شود باید برنامه‌ای داشته باشیم که جوانان بتوانند خود را بهتر نشان دهند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار ذوب‌آهن مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: ما برای کسب سه امتیاز پا به این دیدار گذاشتیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم اما تیم حریف بسیار خوب دفاع کرد و فضای زیادی به بازیکنان ما نداد.

وی افزود: از بازیکنانم گله ندارم، چون در این دیدار بسیار تلاش کردند اما متأسفانه دو امتیاز خوب از دست دادیم و باید به هفته‌های آینده و گرفتن امتیاز فکر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره صحنه مشکوک به پنالتی که برای این تیم اتفاق افتاد، گفت: فیلم بازی را بازبینی کردیم. در صحنه‌ای که روی بازیکن ما خطا شد داور دچار اشتباه شد. او می‌توانست آن صحنه را پنالتی اعلام کند.

وی بیان کرد: در این فصل پنالتی‌های زیادی برای ما گرفته نشد و از کمیته داوران خواهش دارم به داوران تذکر دهد که در این هفته‌های حساس دقت بیشتری داشته باشند.

گل‌محمدی درباره اینکه آیا اعتراضی نسبت به این صحنه مشکوک به پنالتی دارند یا خیر، تصریح کرد: پس از بازی بنده به مسئولان باشگاه گفتم که از طریق نامه اعتراض را به کمیته داوران بدهند. همیشه به داوران احترام گذاشته‌ایم اما در این فصل داوری به گونه‌ای که انتظار داشتیم نبوده است و عامل آن می‌تواند جوانگرایی در داوران باشد. باید بگویم در این دیدار از آقای فغانی که از بهترین داورهای لیگ است،‌ انتظار بیشتری داشتم.

وی درباره تعطیلات لیگ توضیح داد: تیم ما به یک روند رو به رشد رسیده بود که متأسفانه به تعطیلات لیگ برخوردیم. امسال به خاطر این برنامه‌ریزی کیفیت لیگ بسیار پایین آمد. ما اگر می‌خواهیم در لیگ جوانگرایی شود باید برنامه‌ای داشته باشیم که جوانان بتوانند خود را بهتر نشان دهند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره تعویض‌های خود و آوردن بازیکنان جوان به جای باتجربه‌ها گفت: در این شرایط بهترین تصمیم‌گیرنده مربی و کادرفنی هستند، به این دلیل که ما از شرایط بازیکنان آگاهی بیشتری داریم. باید بگویم در برخی از موارد بازیکنان جوان می‌توانند بهتر از باتجربه‌ها به کمک تیم بیایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز