تبریک کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم ملی فوتبال ساحلی

۱۳۹۴/۰۱/۱۶ - ۱۰:۵۸:۵۸
کد خبر: ۲۷۵۱۲۷
تبریک کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم ملی فوتبال ساحلی
در پی صعود تیم ملی فوتبال ساحلی به جام جهانی 2015 پرتغال، رئیس و دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا طی پیام هایی جداگانه این پیروزی را تبریک گفتند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، شیخ سلمان در نامه ای برای علی کفاشیان نوشت: تلاش تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت های آسیایی و صعود به جام جهانی 2015 پرتغال قابل تمجید است و برای شما بهترین¬ها آرزوی را در رقابت های پیش رو دارم.

وی افزود:  به تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ملی به خاطر عملکرد بسیار خوب آنها در طول این دوره از رقابتها تبریک می گویم.
 
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه آورده است: مطمئنم که فوتبال آقایان، بانوان، جوانان، فوتسال و فوتبال ساحلی تحت رهبری فدراسیون فوتبال ایران روند روبه رشد خود را در سطح آسیا ادامه خواهد داد و تمامی هواداران فوتبال را خرسند می کند.
 
شیخ سلمان در پایان نامه افزود: مجدداً بهترین آرزوها را برای جامعه فوتبال ایران دارم.
 
گفتنی است، الکس سوسی- دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ارسالی خود به دکتر علیرضا اسدی نوشت: تبریک ما را در راستای حضور قدرتمند و پیروز تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا و صعود به جام جهانی 2015 پرتغال به عنوان تیم سوم از این قاره کهن پذیرا باشید.
 
وی در ادامه افزود: برگزاری موفق این رقابتها نمایشی از حضور و تلاش مشترک تیم های حرفه ای بود و در این میان تعهد، توجه و تلاش ایران جهت توسعه فوتبال ساحلی نیز قابل تقدیر و ستایش است. امیدوارم در این راه موفق بوده و همچنین در رقابتهای پیش رو نتایج خوبی کسب کنید.
 
لازم به ذکر است، این رقابت ها با حضور 14 تیم در 4 گروه از 3 لغایت 8 فروردین 94 به میزبانی قطر در حالی برگزار شد که سید پیمان حسینی از ایران به عنوان بهترین دروازه بان، گوتو تاکاسوکه از ژاپن به عنوان بهترین گلزن و موریرا اوزو از ژاپن به عنوان بهترین بازیکن این مسابقات از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شدند.
نظر شما