وزیر ورزش و جوانان:

معاونین و مدیران ستادی و استانی پاسخگوی رسانه‌ها و عملکرد خود باشند

۱۳۹۴/۰۱/۱۶ - ۱۴:۱۴:۵۳
کد خبر: ۲۷۵۱۹۵
معاونین و مدیران ستادی و استانی پاسخگوی رسانه‌ها و عملکرد خود باشند
وزیر ورزش و جوانان از تمامی معاونین، مدیران کل ستادی، استانی، رییسان فدراسیون های ورزشی خواست، اصل پاسخگویی و شفافیت را برای رسانه ها رعایت کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمود گودرزی در نخستین جلسه شورای معاونین سال 94 با تبریک سال نو اظهار امیدواری کرد که این وزارت خانه نیز در سال جاری به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای شعار امسال مبنی بر همدلی و همزبانی مردم با دولت که برآمده از آراء آنها است، عمل کند.

گودرزی به تحولات مثبت کشور که با تدبیر و درایت دولت یازدهم رقم زده شده است، اشاره کرد و افزود: مردم ایران شایسته بهترین ها هستند و وظیفه ما مسوولان کار و خدمت بیشتر به آنهاست.

وی اضافه کرد: این توقع می رود که تمامی معاونت ها و همکاران ستادی و استانی از لحاظ کمی و کیفی برای پیشبرد مسائل و برنامه های وزارت ورزش و جوانان وقت بیشتری بگذارند.

دکتر گودرزی همچنین از تمامی معاونین، مدیران کل ستادی، استانی، رییسان فدراسیون های ورزشی خواست، اصل پاسخگویی و شفافیت را برای رسانه ها رعایت کنند.

وی افزود: هر زمان که پاسخگو بوده ایم به تبع آن حاشیه ورزش کمتر شده است. خوشبختانه بیشتر رسانه ها ازحوزه جوان و ورزش علاقمند به نظام و نگهبان حقوق مردم و منتقد منصف و آگاه مدیران و مسوولان هستند و امیدوارم این نگاه حرفه ای در سال جدید هم ادامه داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به اینکه یکسال تا آغاز بازی های المپیک ریو فرصت داریم باید برای کسب بیشترین سهمیه و حضور مقتدرانه در عرصه مهم و پر اعتبار المپیک برنامه ریزی جامع ای داشته باشیم.

نظر شما