باقری: برد النصر از نان شب هم واجب تر است/ بازیکنان به روحیه و انگیزه نیاز دارند

۱۳۹۴/۰۱/۱۶ - ۱۴:۵۵:۴۲
کد خبر: ۲۷۵۲۰۸
باقری: برد النصر از نان شب هم واجب تر است/ بازیکنان به روحیه و انگیزه نیاز دارند
کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: هواداران نتایج پرسپولیس را به بزرگی خودشان ببخشند و برای حمایت از تیم به ورزشگاه بیایند.

هافبک سابق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس به حمایت از تیم سابقش پرداخت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کریم باقری با اشاره به دیدار پرسپولیس مقابل النصر افزود: بازی با النصر اهمیت بسیار زیادی دارد و سرنوشت ساز است پیروزی در این بازی مسیر صعود پرسپولیس را هموار می کند و ما به این پیروزی نیاز جدی داریم.

وی ادامه داد: می دانم هواداران ناراحت هستند و آنها را درک می کنم  نتایج خوب نبود و اتفاقات زیاری هم روی داده است و همه اینها شرایط را برای هواداران سخت کرده است ولی از آنها می خواهم به بزرگی خودشان این مسایل را ببخشند . شرایط خیلی حساس شده است و اکنون که با رایزنی آقای نژاد فلاح بلیط ها رایگان شده است فرصت خوبی است که با تماشاگران زیاد به تغییر این شرایط کمک شود و از هواداران می خواهم تا سوت پایان بازی از تیم حمایت کنند.

باقری خاطر نشان کرد پیروزی در این بازی از نان شب هم واجب تر است  بسیاری اتفاقات و حاشیه ها را از بین می برد و برای ادامه لیگ و آسیا شرایط و روحیه جدیدی ایجاد می کند.

 وی ادامه داد: من خودم سالها بازیکن پرسپولیس بوده ام و دیده ام در چنین مواقعی وقتی  تماشاگران می آیند و حمایت می کنند چه حس و حالی در تیم ایجاد می شود . روحیه و انگیزه بازیکنان صد چندان می شود. من شک ندارم برای این بازی تماشاگران زیادی می آیند تا از تیم محبوب خود حمایت کنند . قصد ندارم درباره حاشیه ها صحبت کنم ولی امیدوارم با حضور هواداران در ورزشگاه و موفقیت در این بازی تیم کار را با آرامش دنبال کند امیدوارم فصل با اتفاقات خوبی همراه شود. 

نظر شما