دوره آموزشی رونی کُلمن برای بدنسازان ایرانی

۱۳۹۴/۰۱/۱۶ - ۲۳:۳۰:۱۰
کد خبر: ۲۷۵۲۶۹
دوره آموزشی رونی کُلمن برای بدنسازان ایرانی
پرافتخارترین بدنساز جهان با حضور در کشورمان برای مردان و زنان این رشته ورزشی ایران دوره آموزشی برگزار می کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رونی کُلمن قهرمان نامدار جهان در رشته بدنسازی و پرورش اندام که هشت عنوان قهرمانی در مستر اُلمپیا (بالاترین سطح مسابقات حرفه ای بدنسازی) را در کارنامه خود دارد، سوم اردیبهشت به همراه بیگ رمی دیگر قهرمان شاخص دنیا برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران به تهران سفر کرده و برای علاقه مندان این رشته دوره آموزشی دو روزه برگزار می کند.

قرار است کلمن به همراه رمی در مدت زمان اقامت دو روزه خود در تهران به صورت فشرده 3 کلاس بدنسازی را برگزار کنند. این کلاس ها در حالی برگزار خواهد شد که برای نخستین بار بانوان علاقمند به بدنسازی نیز می توانند در این دوره های آموزشی شرکت داشته باشند.

برگزارکنندگان این دوره آموزشی برای ثبت نام از علاقمندان به حضور در کلاس رونی کلمن مبالغ خاصی را تعریف کردند. صندلی های VIP این دوره از کلاس ها با مبلغ یک میلیون و 800 هزار تومان قیمت گذاری شده است. این بسته شامل حضور در صندلی های ردیف اول سمینار، عکس یادگاری با کُلمن و بیگ رمی، تی شرت با امضای کلمن، اهدای گواهینامه با مهر رییس فدراسیون و کلمن است.

بسته B با قیمت 850 هزار تومان شامل حضور در صندلی های ردیف های ابتدایی، عکس یادگاری با رونی کلمن، اهدای گواهینامه با مهر رئیس فدراسیون و کلمن است.

بسته C با قیمت 650 هزار تومان شامل حضور در صندلی های ردیف وسط، عکس یادگاری با کلمن، تی شرت با امضای کلمن، اهدای گواهینامه با مهر رئیس فدراسیون و کلمن است.

بسته D با قیمت 550 هزار تومان شامل حضور در صندلی های ردیف انتهایی، تی شرت با امضای کلمن، اهدای گواهینامه با مهر رئیس فدراسیون و کلمن است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز