مهدی علی نژاد در گفتگو با برنا:

پیگیر آوردن مربی چینی هستیم/ با وجود محدودیت‌ها باید سربلند شویم

۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۲۳:۰۳:۰۲
کد خبر: ۲۷۵۳۶۵
پیگیر آوردن مربی چینی هستیم/ با وجود محدودیت‌ها باید سربلند شویم
رییس فدراسیون ووشو گفت: ما با وزارت ورزش تفاهم نامه بودجه امضا کردیم و تکلیف در این باره روشن است.

فدراسیون ووشو در تلاش است هرچه زودتر تکلیف انتخاب مربیان تالوی آقایان و بانوان را مشخص کند تا این تیمها زودتر اردوهای خود را آغاز کنند.

مهدی علی نژاد در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی برنا درخصوص کنسل شدت حضور مربی چینی تالو در ایران، اظهار داشت: هیات ووشوی چین با حضور مربی چینی مد نظر ما در ایران مخالفت کرد و علیرغم موافقت اولیه که با وی داشتیم، حضورش در ایران منتفی شد.

او ادامه داد: حضور مربی چینی تالو در ایران به قوت خود باقی است. از آنجایی که سیستم در کشور چین دولتی است وقتی کارفرما اجازه حضور فردی را در کشور دیگر ندهد دیگر کاری نمی شود انجام داد. برهمین اساس ما از فدراسیون چین خواسته ایم فرد دیگری را به فدراسیون ایران معرفی کند. خودمان هم از طریق راههای موازی به دنبال پیدا کردن گزینه های دیگری هستیم چون هم باید مربی تالوی آقایان مشخص شود هم مربی تالوی بانوان.

علی نژاد درباره اینکه اگر فدراسیون با مربیان چینی به توافق نرسد، چه اتفاقی رخ می دهد؟ گفت: اگر شرایط همکاری با چینی ها فراهم نشود با مربیان داخلی کار را شروع می کنیم. مربیان داخلی ما از دانش بالایی برخوردارند و با آنها هم می توانیم موفق شویم. حضور مربیان چینی در دراز مدت می تواند به تالوی ایران کمک کند.

وی درخصوص اضافه شدن 4 فرم سنتی به تالو گفت: سال گذشته در هیات رییسه جهانی اولین دوره آموزشی برای این 4 فرم برگزار شد. امسال هم در کشورهای ایتالیا و لهستان دوره های مربیگری بین المللی برگزار می شود. ما در انتخاب نفرات محدوددیت داریم و ووشو کاران در فرهای دیگر باید این 4 فرم را هم یاد بگیرند.

علی نژاد درباره برنامه های مهم فدراسیون در سال جاری بیان کرد: 3 رویداد مهم داریم. در اواسط مرداد مسابقات جوانان آسیا برگزار می شود. در اواسط آبان در اندونزی مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان  که مهم ترین رویداد سال جاری است را در پیش داریم. از اواخر دی هم در میانمار مسابقات قهرمانی جوانان جهان برگزار می شود که اهمیت زیادی برای ما دارد. در روزهای 26 تا 29 شهریور هم جام پارس را در تهران داریم.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه بودجه بین وزارت ورزش و فدراسیون ووشو گفت: ما با وزارت ورزش تفاهم نامه بودجه امضا کردیم و تکلیف در این باره روشن است. منتظریم در کمیته المپیک هم جلسه ای برگزار شود تا ببینیم چقدر بودجه المپیک به ما تعلق می گیرد.

او افزود: با وجود مشکلات و محدودیت ها کماکان به موفقیت امیدواریم و می خواهیم در هر سه رویداد مهم سال جاری سربلند باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز