حمیده عباسعلی در گفتگو با برنا:

با حمایت‌های مادرم به موفقیت رسیدم/ مادرم به من یاد داد مغرور نشوم

۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۲۳:۰۵:۱۷
کد خبر: ۲۷۵۴۳۴
با حمایت‌های مادرم به موفقیت رسیدم/ مادرم به من یاد داد مغرور نشوم
دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی اینچئون گفت: خوشحالم که با موفقیت‌هایم توانستم جواب زحمات مادرم را بدهم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نقش مادر در موفقیت های ورزشکاران انکار نشدنی است. ورزشکارانی که هم در کسب مدال و هم در مسایل اخلاقی سرآمد هستند قطعا در دامان مادری نمونه پرورش یافته اند.

حمیده عباسعلی هم یکی از همین ورزشکاران است. وی در گفتگو با خبرنگار برنا درباره نقش مادر در موفقیت هایش گفت: مادرم نقش پررنگی در موفقیت های من داشته است. اگر او نبود بی شک من در این مسیر نبودم و شرایط زندگی ام فرق می کرد. حمایت های مادرم همیشه در زندگی من موثر بوده و او کمکم کرده تا در زندگی ام درجا نزنم و به اهدافم برسم.

وی ادامه داد: مادرم به من یاد داده در زندگی ام پشتکار داشته باشم. حضور مادرم در زندگی ام به من آرامش می دهد و باعث شده من همیشه با آرامش خاطر تمرین و در مسابقات شرکت کنم. مادرم همیشه آرامش خاصی دارد و این آرامش را به فرزندانش هم تزریق کرده است.

عباسعلی درباره اینکه مهم ترین چیزی که از مادرش یاد گرفته چیست؟ گفت: مادرم به من یاد داده هیچوقت در زندگی ام مغرور نشوم. او به من آموخته انسان بودن از هر چیزی مهم تر است و خوشحالم که توانستم او را الگوی خودم در زندگی ام قرار دهم.

وی بیان کرد: احترام گذاشتنه به انسان ها را از مادرم یاد گرفته ام. برخوردهایی که مادرم با دیگران داشته به من یاد داد که با دیگران چطور رفتار کنم. همیشه می دیدم که رفتار مادرم با دیگران چقدر خوشایند است و به نظر من این اخلاق برجسته ای است که با انسان ها خوب رفتار کنیم. رفتارهای من هم همیشه تحت تاثیر مادرم بوده است.

عباسعلی افزود: نمی دانم وقتی مدال می گرفتم مادرم چه حسی داشت اما می دانم که او با لبخند من لبخند می زند و با گریه من اشک می ریزد. همیشه وقتی مسابقه حساس دارم از مادرم می پرسم که نتییجه چه می شود. او سر مسابقه من در اینچئون حتی نتوانسته به تلویزیون نگاه کند و خوشحالم که با موفقیت هایم توانستم جواب زحماتش را بدهم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز