مهدی شربیانی در گفتگو با برنا:

رنگرز از نخبگان کشتی فرنگی است/ امسال کار سختی را پیش رو داریم

۱۳۹۴/۰۱/۱۷ - ۲۳:۱۱:۰۰
کد خبر: ۲۷۵۴۸۳
رنگرز از نخبگان کشتی فرنگی است/ امسال کار سختی را پیش رو داریم
سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تمام تلاش خود را برای کمک به تیم ملی انجام خواهم داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حسن رنگرز سرپرست سابق تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان برای همکاری به عنوان مشاور فنی فدراسیون کشتی مراکش با این کشور قراردادی امضا کرد و به همین دلیل نمی تواند به عنوان سرپرست تیم ملی فرنگی فعالیت مداوم داشته باشد. از همین رو مسئولین مهدی شربیانی ملی پوش اسبق این رشته را که سرپرست تیم ملی جوانان هم هست موقتا به عنوان سرپرست بزرگسالان هم فعالیت خواهد کرد.

وی درباره انتخابش به این سمت گفت: همانطور که مستحضر هستید من سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی جوانان هستم. اما حسن رنگرز که سرپرست تیم بزرگسالان بودند به علت امضای قرارداد با فدراسیون مراکش نمی تواند به فعالیتش به عنوان سرپرست ادامه دهد و من از سوی آقای بابک که مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی هستند موقتا این سمت را خواهم داشت.

شربیانی درمورد انتخاب حسن رنگرز به عنوان مشاورفنی کشتی مراکش بیان کرد: رنگرز از نخبگان کشتی فرنگی ایران است و جایگاه ویزه ای در این رشته برای کشورمان دارد. من هم که در این سمت حضور دارم هیچگاه نمی توانم جای ایشان را بگیرم. البته تمام تلاش خود را برای کمک به تیم ملی کشورم انجام می دهم و امیدوارم بتوانم جای خالی رنگرز را بخوبی در این سمت پر کنم.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی درباره اردوهای تیم ملی و وضعیت کلی تیم ملی اظهار داشت: بعد از جام جهانی اردوها را آغاز کرده ایم. امسال سال شلوغی برای کشتی فرنگی است ما یک تیم را به جام وهبی امره اعزام کرده ایم. همچنین نفراتی هم به زودی به بلغارستان اعزام خواهند شد و پس از آن نیز ما رقابت های قهرمانی آسیا را در پیش خواهیم داشت.

وی افزود: کار ما تا شروع رقابت های جهانی بسیار سخت است و باید تلاش زیادی انجام دهیم تا بهترین عملکرد را در همه رقابت ها داشته باشیم و هم اینکه چند تیم آماده داشته باشیم تا بتوانیم از عنوان قهرمانی سال قبل خود دفاع کنیم و هم اینکه نشان دهیم که تیم کشتی فرنگی ایران پشتیبانی های زیادی دارد و حالا حالا ها می تواند در کشتی ایران آقایی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز