فرشاد پیوس در گفتگو با برنا:

این فصل برای پرسپولیس تمام شده است/ برانکو می‌تواند به پرسپولیس کمک کند

۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۲۳:۰۶:۱۰
کد خبر: ۲۷۵۶۵۱
این فصل برای پرسپولیس تمام شده است/ برانکو می‌تواند به پرسپولیس کمک کند
پیشکسوت پرسپولیس گفت: وقتی بازیکن برای مربی ارزش قائل نباشد همین اتفاقات هم می‌افتد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حمید درخشان از سمت خود برکنار و مدیران باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان را به مدت یک فصل و 2 ماه به عنوان سرمربی سرخپوشان برگزیدند.

فرشاد پیوس در مورد برکناری درخشان به خبرنگار برنا گفت: به نظر من از ابتدا حضور درخشان در پرسپولیس اشتباه بود و حاشیه هایی که در حوالی تیم وجود داشت و علاقه ای که هواداران به علی دایی داشتند باعث شد که درخشان نتواند در تیم کار کند. نحوه ای که او به پرسپولیس آمد باعث شد تا همه با او مشکل دار شوند و تمرکز کافی را برای فعالیت در تیم به این بزرگی ندشته باشد. البته خود من هم با وجود اینکه با درخشان دوست هستم اما به نظر من عملکرد فنی او قابل قبول نبود.

وی ادامه داد: البته بگویم عملکرد وی در فصل نقل و انتقالات راضی کننده نبود و بازیکنانی که در حد و اندازه ای نام پرسپولیس باشند جذب نشدند و به همین دلیل تیم هم نتوانست مثل اکثر اوقات فصل قبل روان بازی کند و در هر بازی مشکل تازه ای داشت.

مهاجم اسبق پرسپولیس در مورد اینکه بازیکنان بزرگ به صحبت های درخشان اهمیت نمی دانند اظهار داشت: همانطور که گفتم نحوه حضور او از ابتدا مشکل داشت و همین مسئله باعث شد تا بازیکنان مطرح تیم اصلا برای حرف او ارزش قائل نباشند هر کس کار خودش را بکند. ارتباط برقرار کردن با بازیکنان نکته ای است که به مربی برای عملکرد خوب کمک می کند اما وقتی به عنوان یک رئیس بالای سر تیم حضور داشته باشد هر بازیکن کار خودش را می کند. وقتی بازیکن برای مربی ارزش قائل نباشد همین اتفاقات هم می افتد. خود من در ورزشگاه دیدم که بازیکنان هیچ کاری نمی کردند و فقط راه می رفتند که این مسئله برای تیم پرطرفداری مثل پرسپولیس اصلا خوب نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز