دومین حضور پانادیچ در تهران

همبازی سابق مهدوی‌کیا، دستیار برانکو در پرسپولیس

۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۰:۱۸
کد خبر: ۲۷۵۶۷۶
همبازی سابق مهدوی‌کیا، دستیار برانکو در پرسپولیس
آندره پانادیچ یکی از مربیانی است که برانکو ایوانکوویچ در توافق با باشگاه پرسپولیس همراه خود به ایران می‌آورد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، آندره پانادیچ 46 ساله، متولد نهم مارس سال 1969 در زاگرب است. مربی تمرین دهنده سرخپوشان پس از حضور برانکو ایوانکوویچ خواهد بود. او که در هامبورگ از همبازیان مهدی مهدوی‌کیا بود، فوتبال حرفه‌ای خود را از 19 سالگی در دینامو زاگرب آغاز کرد و برای 6 سال در این تیم حضور داشت.

وی در سال 94 برای دو سال به چمنیترز در بوندس لیگای دو پیوست و در فصل 97 – 96 هم در بایر اوردینگن از بوندس لیگا 2 بازی کرد و پس از آن به هامبورگ پیوست تا همبازی مهدوی‌کیا شود. او در هامبورگ مانند مهدوی‌کیا دوام نیاورد و در سال 2002 به اشتورم گراتس اتریش پیوست و در همین سال به ناگویا گرامپوس ایت ژاپن رفت. پانادیچ در سال 2004 پس از 410 بازی و 30 گل زده از فوتبال خداحافظی کرد. او طی سال‌های 1989 و 1990 نیز 3 بازی برای تیم ملی یوگسلاوی سابق انجام داد.

و اما سوابق مربیگری او بیشتر به همکاری با برانکو ایوانکوویچ مربوط می‌شود. پانادیچ در تیم الاتفاق، دستیار اول برانکو بود. در سفری که الاتفاق برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به تهران داشت، برانکو به جهت بدهی مالیاتی و اینکه در صورت ورود امکان خروج از ایران را نداشت، به تهران نیامد و پانادیچ هدایت تیم الاتفاق را بر عهده گرفت. این مربی کروات در لیگ چین هم به عنوان دستیار برانکو حضور داشت و حالا قرار است وی را در پرسپولیس نیز همراهی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز