این بهترین بازی ما نبود

گروس: تیموریان رهبر تراکتور است

۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۸:۴۵:۳۶
کد خبر: ۲۷۵۷۷۳
گروس: تیموریان رهبر تراکتور است
سرمربی الاهلی گفت: ارتفاع شهر تبریز به تیم من فشار زیادی وارد کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تراکتورسازی در چهارمین دیدار خود در لیگ قهرمانان در دقایق پایانی برد را با تساوی عوض کرده و با نتیجه 2-2 متوقف شد.

کریستین گروس در  نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: باید به ما بابت این تساوی تبریک بگویند. ما سه هفته پیش هم با تراکتورسازی بازی کرده بودیم اما باید اعتراف کنم که این مسابقه سخت تر از آن بازی بود.

وی افزود: نکته مهم تیم من این بود که بازیکنان من تا دقیقه 90 جنگیدند. آنها هیچ فرصتی را از دست ندادند.

گروس درباره اینکه الاهلی در این بازی شانس آورد گفت: باید اعتراف کنم بازی سختی بود. مخصوصا به خاطر شرایط جوی که در تبریز داشتیم. ارتفاع شهر تبریز از سطح دریا به تیم من فشار زیادی وارد کرد. ما می توانستیم بهتر بازی کنیم اما این بهترین بازی ما نبود. هفته آینده هم بازی سختی در لیگ عربستان داریم. با این وجود تاکید می کنم این، بهترین بازی ما نبود.

 سرمربی تیم الاهلی درباره چه پیش بینی از آینده این گروه دارد اظهار داشت: کسی از آینده خبر ندارد. اگر نسف امروز بازی را ببرد شانس بیشتری برای صعود پیدا می کند. در این صورت کار برای تراکتورسازی خیلی سخت می شود.

وی درباره اینکه درباره آندرانیک تیموریان چه نظری دارد گفت: تیموریان بازی خوبی داشت. من احساس می کنم که او یک نقش رهبری خوب در تراکتورسازی دارد. همچنین از نظر احساسی هم روی بازیکنان تاثیر دارد.حتی می دانم که بازیکن مطرحی هست و در بازی سوئد هم درخشید. او از شانس های بزرگ تراکتورسازی است. من هم در تیمم عمر را دارم که جا برای پیشرفت دارد و حرفه ای بازی می کند. البته باز هم باید روی او کار کنیم که می تواند بهتر و بهتر شود. این بازیکن با پای چپ گل می زند.

سرمربی الاهلی درباره اینکه چه نظری درباره هواداران تیم تراکتورسازی دارد بیان داشت: برخورد هواداران تراکتورسازی از بدو ورودم در فرودگاه خیلی خوب بود. تا به امروز هم این رفتار خوب ادامه داشت.

وی درباره ادامه بازی های الاهلی گفت:ما در ماه آوریل بازی های حساسی داریم.مسابقه با تراکتورسازی بهترین بازی ما نبود.البته در بازی با تراکتورسازی در جده بهترین بازی مان را ارائه کردیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز