داوری منصفانه بود

جلالی: پروژه تحقیر مربیان ایرانی از مدت ها قبل آٰغاز شده است

۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۲۰:۴۵:۴۴
کد خبر: ۲۷۵۷۹۲
جلالی: پروژه تحقیر مربیان ایرانی از مدت ها قبل آٰغاز شده است
سرمربی سایپا گفت: در نیمه نخست بازی خوبی را شاهد بودیم و تنها در نیمه دوم بازیکنان کم آوردند با این وجود بازیکنان من موفق شدند موقعیت‌های زیادی را در این بازی خلق کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مجید جلالی پس از پایان دیدار برابر پدیده خراسان اظهار داشت: پدیده با وجود تمام مشکلاتی که داشته عملکرد خوبی در این بازی و لیگ برتر داشته است و از این بابت به مرزبان تبریک می‌گویم.

سرمربی سایپای البرز بیان کرد: خستگی در ساق‌های بازیکنان ما در این بازی مشهود بود زیرا چهار روز قبل برابر ملوان بازی سنگینی داشتیم.

وی با اشاره به اینکه دروازه بان پدیده باید در ابتدای بازی از زمین اخراج می‌شد افزود: در مجموع قضاوت در این دیدار مناسب و منصفانه بود.

جلالی عنوان کرد: با این وجود در نیمه نخست بازی خوبی را شاهد بودیم و تنها در نیمه دوم بازیکنان کم آوردند با این وجود بازیکنان من موفق شدند موقعیت‌های زیادی را در این بازی خلق کنند.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان پدیده در این دیدار متاثر از شرایطشان در جدول کمی عصبی بودند افزود: در مجموع بازیکنان خط حمله دو تیم کارایی لازم را نداشتند و البته نباید از یاد ببریم که بازیکنان خط حمله ما تازه از بند مصدومیت رها شده بودند.

جلالی در پایان با اشاره به وضعیت سرمربی تیم ملی عنوان کرد: ترجیح می‌دهم در این زمینه صحبتی نکنم و چند ماه است در این زمینه اظهار نظری نداشته‌ام زیرا اعتقاد دارم پروژه تحقیر مربیان ایرانی از مدت‌ها قبل آغاز شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز