فیروز کریمی تیمش را خوب بسته بود

الهامی: امروز حقمان برد بود

۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۲۰:۵۹:۰۴
کد خبر: ۲۷۵۷۹۵
الهامی: امروز حقمان برد بود
مربی پیکان گفت: ملوان خوب فوتبال بازی کرد ولی ما بهتر بودیم و توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم ولی باید بگوییم فیروز کریمی تیمش را خوب بسته بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ساکت الهامی در نشست خبری پایان دیدار ملوان انزلی و پیکان تهران اظهار داشت: بازی سخت و حساسی را پشت سر گذاشتیم و به حقمان رسیدیم.

وی با بیان اینکه هر دو تیم نیازمند امتیازات این دیدار بودند، افزود: در نیمه دوم از ملوان بهتر بودیم و توانستیم با فشارهایی که ایجاد کردیم به گل مساوی دست پیدا کنیم.

مربی تیم فوتبال پیکان تهران با تسلیت درگذشت خبرنگاران تسنیم و روزنامه وطن امروز، مرحوم حجت الاسلامی و جوادی، گفت: سالگرد درگذشت سیروس قایقران را به هواداران ملوان تسلیت می گویم.

الهامی با بیان اینکه تماشاکران فوتبال خوب و زنده‌ای را دیدند، تصریح کرد: ملوان خوب فوتبال بازی کرد ولی ما بهتر بودیم و توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم ولی باید بگوییم فیروز کریمی تیمش را خوب بسته بود.

وی با بیان اینکه سپاهان و تراکتور و راه‌آهن در انزلی حرفی برای گفتن نداشتند، خاطرنشان کرد: ملوانان خوب بازی کردیم ولی ما سرتر بودیم و بهتر بازی کردیم و حتی یک بازیکن ملوان می‌توانست نیمه نخست اخراج شود.

مربی تیم فوتبال پیکان تهران اظهار داشت: امروز روز خوبمان بود و می‌توانستیم مقابل ملوان به پیروزی برسیم و در نیمه نخست همه دیدند که فقط یکبار توپ به دست دروازه‌بان پیکان خورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز