ناصر نوآموز گفتگو با برنا:

هزینه‌ای که برای برانکو شده قابل قبول نیست/ کی‌روش عوام فریب است

۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۰۸:۲۲:۰۷
کد خبر: ۲۷۵۸۱۸
هزینه‌ای که برای برانکو شده قابل قبول نیست/ کی‌روش عوام فریب است
رییس سابق فدراسیون فوتبال گفت: اول باید مشکلات داخلی خودمان را حل کنیم و بعد به دنبال نیروهای خارجی برویم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ناصر نوآموز سابقه ریاست فدراسیون فوتبال را دارد. وی در زمان سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی نایب رییس فدراسیون بود و به خوبی ویژگی های این مربی را می شناسد.

نوآموز در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی برنا، درخصوص خصوصیات برانکو اظهار داشت: برانکو از نظر خصوصیات اخلاقی مردی شریف، با شخصیت و با اتیکت بود. برانکو از نظر رفتاری بسیار انسان بود و برخورد بسیار خوبی با بازیکنان داشت. نمی دانم برانکو در 9 سال اخیر چه کارنامه ای داشته اما آنچه مشخص است کار بسیار سختی در پرسپولیس دارد.

وی ادامه داد: فکر نمی کنم حضور برانکو در پرسپولیس فعلی دوای درد این تیم باشد. شرایط پرسپولیس حاد است و با بازیکنانی که در این تیم حضور دارند مورینیو هم نمی تواند موفق شود. پرسپولیس فعلی ضعف های زیادی دارد و مشخص نیست چرا این بازیکنان در یک بازی بسیار خوب هستند و در بازی دیگر در سطح محلات بازی می کنند.

رییس سابق فدراسیون فوتبال افزود: از نظر اخلاقی و دانش فنی برانکو مربی بسیار خوبی است اما با این شلوغی پرسپولیس و جو بد این تیم و توقعات زیادی که هواداران متعصبش دارند کار برانکو بسیار سخت است. توانایی برانکو بالا است اما او به ابزار نیاز دارد. دیگر دوره این حرفها گذشته که مربی بدون مهره و ابزار موفق شود. خصوصا در فوتبال ایران که در مسیر نتیجه گرایی قدم برمی دارد. نباید از برانکو در زمانی که فقط 6 هفته از لیگ باقی مانده توقع داشت. او قرار است در این 6 هفته با بازیکنانی کار کند که اصلا شناختی از آنها ندارد و این موضوع کار او را سخت می کند.

نوآموز با اشاره به مبلغ بالای قرارداد برانکو، گفت: واقعا مبلغ زیادی برای آوردن برانکو به ایران صرف شده است. برای من پذیرش چنین هزینه ای برای برانکو غیر قابل قبول است. در کل وقتی فوتبال ایران از امکانات اولیه مثل توپ، لباس و ورزشگاه خوب محروم است چرا باید برای آوردن مربیان خارجی چنین هزینه های هنگفتی شود؟ ما حرفه ای قلابی هستیم و فقط بلدیم برای آوردن مربیان خارجی پول دهیم.

وی تاکید کرد: به اعتقاد من اول باید مشکلات داخلی خودمان را حل کنیم و بعد به دنبال نیروهای خارجی برویم. مثلا کی روش چه کاری برای فوتبال ایران انجام داده و به جز عوام فریبی چه چیزی از او دیدیم؟ وقتی کی روش می گوید من قدرت برتر هستم پس نباید از زمین و توپ و لباس انتقاد کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز