بازی کردن با فیورنتینا سخت است

آلگری: امیدوارم به فینال لیگ قهرمانان برسیم

۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۰۹:۱۵:۴۱
کد خبر: ۲۷۵۸۵۲
آلگری: امیدوارم به فینال لیگ قهرمانان برسیم
سرمربی یوونتوس گفت: اگر موراتا واقعا می خواست بازیکن حریف را متوقف کند، می توانست پیراهنش را بکشد. متاسفانه او هنوز جوان است و با حقه های فوتبال، آشنا نیست.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مکس آلگری پس از موفقیت در صعود تیمش به فینال کوپا ایتالیا، به خبرنگار شبکه رای اسپورت گفت:

برخی از بازیکنان مصدوم بودند و برخی دیگر، از ویژگی های متفاوتی بهره می بردند. ما دیگر به این شرایط عادت کرده ایم. فراموش نکنید که یوونتوس 8 ماه بدون آندره آ بارتزالی و در نبود همیشگی امثال مارتین کاسرس یا کوآدو آسامواه بازی کرد.  این نتیجه گواهی این مسئله است که همه بازیکنان قدرتمند هستند و خود را با ویژگی های خاص، در دسترس تیم می گذارند. زمان مهمی را از فصل سپری می کنیم و بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند. اتفاقی که باید به خاطر آن از کادر بدن سازی تیم تشکر کنیم.

آلگری ادامه داد:

فکر می کنم تیم به خوبی جریان بازی را قطع کرد چون رویارویی با فیورنتینایی که فوتبال خوبی را بازی می کند، کار آسانی نیست.اگر موراتا واقعا می خواست بازیکن حریف را متوقف کند، می توانست پیراهنش را بکشد. متاسفانه او هنوز جوان است و با حقه های فوتبال، آشنا نیست. با اینکه نشان دادن کارت قرمز به وی، زیاده روی بود، اما مشکلی نخواهیم داشت. پوگبا به تیم باز خواهد گشت. ماتری خیلی خوب بازی کرد و با گل زمین را ترک کرد، پس برای او خوشحالم. ما کینگزلی کومان را هم در ترکیب داشتیم که متاسفانه من مجبور شدم او را بیرون بکشم تا بازیکن بلند قامتی همچون یورنته، توپ های هوایی را کنترل کند.  

آلگری پس از جانشینی آنتونیو کنته همواره مورد انتقاد بسیاری از هواداران یوونتوس قرار داشت. او در این باره گفت:

همیشه می شنوم که مردم راه های مختلفی را برای بردن به من پیشنهاد می کنند. من فکر می کنم این راه ها به اندازه کافی زیاد هستند و همه چیز بستگی به خصوصیت تیم شما دارد. این تیم، بازیکنان خیلی خوبی دارد و با پیشرفت بازیکنان، بازی بهتری می توانیم ارائه دهیم. نمی دانم آنها پیش از این چگونه تمرین کرده اند اما من درک خودم را از فوتبال به آنها دادم و نمی دانم که ایا درست است یا غلط. من سرمربی یوونتوس هستم اما همان طور که گفتم، مربی و بازیکنان روزی می روند و این باشگاه است که می ماند. طبیعی است که هواداران به خاطر تغییرات عصبانی بودند اما در حال حاضر، ما در مرحله مهمی قرار داریم. به فینال کوپا ایتالیا رسیده ایم، 4 برد و 1 مساوی دیگر می تواند قهرمانی ما را در سری آ تضمین کند و همچنین می خواهیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسیم. موناکو تیم به مراتب قوی تری نسبت به چیزی است که در کاغذ از آن انتظار می رود. باید ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد. خوب خواهد بود که زمان فینال کوپا ایتالیا را تغییر دهند!(خوب است که به فینال لیگ قهرمانان برسیم.)

نظر شما