انتخابات فدراسیون وزنه برداری هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود

دکتر سجادی: فدراسیون درباره ماندن یا رفتن کی‌روش تصمیم می‌گیرد

۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۰:۲۷:۲۲
کد خبر: ۲۷۵۹۰۲
دکتر سجادی: فدراسیون درباره ماندن یا رفتن کی‌روش تصمیم می‌گیرد
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: تصمیم‌گیری در مورد مسائل مختلف فوتبال بر عهده خود فدراسیون است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: تصمیم‌گیری در مورد مسائل مختلف فوتبال بر عهده خود فدراسیون است.

 نصرالله سجادی معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه سمینار فرهنگی ورزشی فدراسیون هندبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقدامی که هندبال کرده یک گردهمایی است که با حضور مدیران، پیشکسوتان، مربیان، و رزشکاران قدیم و جدید هندبال در حال برگزاری است. این اقدام خوبی است تا از همه ظرفیت‌های هندبال در این باره استفاده شود. در واقع یک نوع همدلی و اتحادی است که بین جامعه هندبال رقم می‌خورد. این گردهمایی‌ها کمک می‌کند که به استعدادهایی که در هندبال وجود دارد توجه شده و از آن استفاده شود.

وی در خصوص اینکه فدراسیون هندبال طی سالیان اخیر همواره با مشکلات و حواشی زیادی روبرو بوده و آیا در این دوره هم شاهد چنین اتفاقاتی خواهیم بود، گفت: با توجه به حضور تمام دست‌اندرکاران هندبال و کنار هم قرار گرفتن آنها در این گردهمایی بخش عمده‌ای از مشکلات رفع شده و با اتحادی که در این خانواده به وجود می‌آید نباید دیگر شاهد آن اتفاقات باشیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون‌های بسکتبال و وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری هفتم اردیبهشت‌ ماه برگزار می‌شود و در خصوص بسکتبال هم به زودی زمان آن اعلام خواهد شد.

سجادی در خصوص بحث حضور حسین رضازاده در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری گفت: ایشان برای حضور در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری باید از سمت‌شان در شورای شهر استعفا بدهند.

وی در خصوص اینکه آیا مماشاتی در این مورد صورت می‌گیرد که به طور مثال اگر رضازاده در انتخابات رای آورد سپس از شورای شهر استعفا دهد دقیقا مانند همان کاری برای دنیامالی صورت گرفت، عنوان کرد: خیر، هیچ‌گونه مماشاتی صورت نمی‌گیرد چرا که قانون کاملا صریح است و باید به آن تمکین کرد. در خصوص دنیامالی هم مماشاتی صورت نگرفت. ایشان برای حضور در انتخابات فدراسیون قایقرانی از سمت خود در شورای شهر استعفا دادند که آن استعفا در دبیرخانه شورای شهر هم به ثبت رسید، البته در مورد هادی ساعی هم اجازه ورود به او را ندادیم و گفتیم که اگر می‌خواهد شرکت کند باید استعفا دهد.

معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان در خصوص اینکه در سال ماقبل المپیک قرار داریم و آیا بودجه ورزش کافی است و با توجه به اینکه احتمال برداشته‌ شدن تحریم‌ها وجود دارد آیا تاثیری در افزایش بودجه وزارت ورزش خواهد گذاشت یا نه، گفت: بودجه ورزش تصویب شده و دیگر نمی‌توان برای افزایش آن کاری کرد. بودجه امسال ما 13، 14 درصد نسبت به سال گذشته اضافه شده و باید تلاش کنیم همین بودجه را مدیریت کرده و به کار خود ادامه دهیم.

وی در خصوص برگزاری ستاد بازی‌های المپیک عنوان کرد: ستاد بازی‌های المپیک و پارالمپیک شنبه هفته آینده دومین جلسه خود را با حضور وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و سایر اعضا برگزار می‌کند.

وی درباره بحث برکناری سمندر از فدراسیون کاراته و حضور او در ساختمان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: این مسائلی است که رسانه‌ها می‌گویند. من در خصوص برکنار سمندر چیزی نشنیده‌ام. به هر حال این ساختمان برای وزارت ورزش و جوانان است و تردد و حضور روسای فدراسیون‌ها در این محل کاملا طبیعی است.

معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان در مورد انتخاب سرپرست برای فدراسیون دوومیدانی تاکید کرد: به زودی برای این فدراسیون سرپرستی تعیین می‌کنیم اما تا زمان مشخص شدن فرد مورد نظر این فدراسیون بر عهده دبیر است. سعی می‌کنیم تا اوایل هفته آینده سرپرست را مشخص کنیم.

سجادی در خصوص بحث‌های اخیر فدراسیون فوتبال و ماندن یا رفتن کی‌روش تاکید کرد: این مسائل در اختیار فدر اسیون فوتبال است و تصمیم‌گیری در مورد مسائل مختلف فوتبال بر عهده خود فدراسیون است. دیروز جلسه هیئت رئیسه فدراسیون تشکیل شده و دیگر خود آنها در این خصوص تصمیم می‌گیرند. اگر از ما مشورت و نظری بخواهند ارائه می‌دهیم چرا که اصولا این اقدام جزو وظایف ماست، همچنین ما کار نظارتی خود را انجام خواهیم داد.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود وزارت ورزش و جوانان با تاخیر انتخابات فدراسیون بسکتبال به دنبال عدم حضور محمود مشحون در فدراسیون است گفت: اگر نمی‌خواستیم مشحون در انتخابات شرکت کند برای او مجوز نمی‌گرفتیم.

نظر شما