جلسه سرمربی تیم ملی با کفاشیان

کی‌روش عصبانی شد، دعوا کرد، رفت!

۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۴:۵۸:۱۷
کد خبر: ۲۷۵۹۹۷
کی‌روش عصبانی شد، دعوا کرد، رفت!
مذاکرات فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، امروز کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال جهت برگزاری جلسه با علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال به محل این فدراسیون رفت. او درحالی وارد جلسه شد که آرین قاسمی مترجم خود را نیز به همراه نداشت. جلسه کی روش با کفاشیان از ساعت 10:30 صبح آغاز شد و تا حوالی ساعت 14 ادامه داشت. این جلسه با حاشیه هایی نیز همراه بود.

*کارلوس کی‌روش در شرایطی که با عصبانیت جلسه با علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال را ترک می‌کرد، هنگامی که عباس ترابیان را در راهرو فدراسیون دید نگاه بدی به او کرد و به خبرنگاران گفت: این آقا هر وقت من را می‌بیند با یک لفظ توهین آمیز صحبت می کند ولی نمی‌دانم چرا این بار به من توهین نکرد!

139310291349548864550573

 

همچنین کی‌روش پس از دیدن خبرنگار یکی از رسانه‌های ورزشی که امروز گزارشی درباره کی‌روش منتشر کرده بود، گفت: به سردبیرتان بگویید در اولین فرصت وکیلم را می‌بینم تا از شما شکایت کنم. اطلاعاتی که می‌دهید کثیف است و با آبروی افراد بازی می‌کنید.

*عباس ترابیان در مورد ادعای کارلوس کی‌روش مبنی بر اینکه «ترابیان با دیدن من لفظ مرتیکه را به کار می‌برد»، گفت: من اهل این ادبیات نیستم و اینجا محل کار من است، همه می‌دانند همیشه از کی‌روش حمایت کردم.

55

وی افزود: فدراسیون محل کار من است و همواره از پله‌ها بالا و پایین می‌روم، شاید ما با هم رودررو شده باشیم اما هیچ وقت از چنین واژه‌ای استفاده نکرده‌ام.

*بعد از عصبانیت کارلوس کی‌روش از جلسه با علی کفاشیان و درگیری لفظی او با عباس ترابیان، سرپرست کمیته فنی و توسعه فوتسال و رئیس فدراسیون فوتبال در اتاق علی کفاشیان با هم جلسه‌ای را برگزار کردند.

شنیده می‌شود با توجه به اتفاقات امروز فدراسیون فوتبال احتمال قطع همکاری کی‌روش و تیم ملی زیاد است و جلسه ترابیان و کفاشیان هم بی ربط با این مسئله نیست.

*امیرحسین حسینی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال به نقل از علی کفاشیان در مورد جلسه او و کارلوس کی‌روش گفت: در جلسه امروز کفاشیان مصوبات جلسه روز گذشته هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را به کارلوس کی‌روش ابلاغ کرده است.

همچنین قرار است مذاکرات کفاشیان و کی‌روش برای ادامه یا قطع همکاری او با تیم ملی فوتبال کشورمان تا پایان هفته ادامه داشته باشد.

نظر شما
نظرات
یزدان
|
-
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
0
0
تیترتون درباره جلسه کی روش فوق العاده بود. واقعا تیتراتون عالیه با بقیه خبرگزاری ها فرق میکنه. همین مسیر رو ادامه بدین
هومن یحیایی
|
-
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
0
0
عجب تیتر خوبی. تیترتون اینقدر خوب بود که روزنامه ایران ورزشی هم از همین تیتر برای جلسه کی روش و کفاشیان استفاده کرد. در کل معتقدم مهم نقطه قوت سرویس ورزشی برنا تیترای جذابیه که برای مطالب انتخاب میکنه و مخاطب رو ترغیب به خوندن مطلب میکنه
حمید رضایی
|
-
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
0
0
مطلبتون هیچ خبری درباره دعوا نداشت اما تیترش باعث شد کلیک کنم. فکر کنم این روش برای جذب مخاطب چندان پسندیده نیست. اما اعتراف می کنم تیتر جالبی بود.
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز