سونیا گماری در گفتگو با برنا:

پشتکار را از مادرم یاد گرفته‌ام

۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۲۳:۰۷:۴۶
کد خبر: ۲۷۵۹۹۹
پشتکار را از مادرم یاد گرفته‌ام
بانوی قایقران کشورمان گفت: همیشه پشتکار مادرم را سرلوحه کارهایم قرار می‌دهم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سونیا گماری یکی از بانوان موفق ورزش ایران در بازیهای آسیایی اینچئون بود. گماری با کسب مدال برنز در اینچئون در رشته اسلالوم افتخار بزرگی را رقم زد. او حمایت های مادرش را یکی از دلایل موفقیتش می داند.

گماری در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا درخصوص حمایت های مادرش از او در ورزش، گفت: من ورزش را برای گذراندن اوقان فراغت انتخاب کردم. و هرگز فکر نمی کردم آن را به صورت جدی ادامه دهم. چون پدرم روی درس خواندنم سخت گیر بود و می خواست من درس بخوانم. اولین کسی که من را مورد حمایت قرار داد مادرم بود. او همیشه خواسته های من را به بقیه اعضای خانواده انتقال می داد و بیشتر از همه حمایتم می کرد.

وی ادامه داد: شروع ورزش حرفه ای من با حمایت مادرم رقم خورد. او همیشه از من دفاع می کرد و بعد از اینکه خانواده ام موفقیتم را دیدند آنها هم حمایت کردند. حمایت های مادرم همیشه نامحسوس بود و حتی یک بار هم نیامده تمریناتم را ببیند اما تشویق های او خیلی در روحیه من تاثیر گذاشت.

گماری افزود: وقتی مسابقات حساسی داشته باشم با مادرم حرف نمی زنم چون او هم مثل من استرسی و حساس است و می دانم اگر قبل از رقابت های حساسم با او حرف بزنم، بغضم می ترکد. حتی گاهی مادرم مسابقات من را نمی بیند و فقط نماز می خواند و دعا می کند.

دارنده مدال برنز بازیهای آسیایی با بیان اینکه از مادرش استقامت را آموخته، بیان کرد: مهم ترین خصوصیات مادرم مقاومت و جنگندگی است. او همیشه برای به دست آوردن آنچه می خواهد مبارزه می کند و من هم مثل مادرم هستم. همیشه پشتکار مادرم را سرلوحه کارهایم قرار می دهم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز